Raspunsuri ( 3 )

  1. Printre cele mai frecvente greseli de usability as enumera:

    • Desenarea paginii de produs fara a pune o culoare contrastanta pe butonul de actiune, o culoare care sa fie foarte putin folosita in site, o culoare care sa se regaseasca in paleta de culori a siglei
    • Afisarea a prea multor functiuni pe paginile site-ului. In momentul in care trebuie sa ma decid sa apas pe butonul de cumpara, dar am in pagina mai multe actiuni pe care as fi tentat sa le fac, probabilitatea de a apasa pe butonul care face profit pentru magazin scade cu cresterea numarului de actiuni evidentiate pe respectiva pagina
    • Intreruperea, si acum dupa 7 editii de GPeC, a fluxului de comanda. Sunt si acum site-uri care par sa nu faca teste si care sunt facute de programatori nu de oameni de marketing. Fluxul de comanda trebuie sa nu poata fi intrerupt in niciun fel. Sunt si acum site-uri care cer cont obligatoriu iar dupa crearea acestuia se rupe fluxul de cumparare si trebuie sa il reiei de la apasarea cosului de cumparaturi. Eu inca sunt uimit ca mai sunt site-uri care cer contul ca fiind ceva obligatoriu. Sunt foarte multe solutii prin care poti face marketing ulterior cu datele clientilor si fara sa ii obligi sa aibe cont
  2. Gresala majora repetata la multe magazine este numarul mare de campuri in formularele de comanda, crearea obligatorie de cont si cererea datelor personale ex CNP sau alte date din actul de identitate.

    Toate aceste probleme influenteaza enorm in mod negativ rata de conversie.

  3. Va rog sa mai enumerati astfel de cazuri concrete.
    Multumesc.

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.