Care este procentajul de clienti care refuza coletul (care nu ridica coletul)?

Intrebare

Buna Ziua,

Sunt curios ce rata de colete neridicate au alte magazine online, in special la expeditiile prin Posta Romana. Noi am facut o promotie prin care am oferit livrare gratuita prin Posta Romana la un produs de 100 ron. Spre surprinderea noastra, rata de colete neridicate se ridica la aproape 10%, desi am informat clientii cand pleaca coletul si cand ajunge. Ceea ce mi se pare foarte mare… Ce modalitalitati de a scadea aceasta rata folositi?

Care este rata de refuz/neridicare pe colete expediate prin Posta Romana? Dar prin Curierat Rapid?

Topic deschis 0
Contractele cu furnizorii Cosmin Tiriplica 4 years 5 raspunsuri 71 vizualizari Expert 0

Raspunsuri ( 5 )

  1. Salut,

    Am lucrat pana acum 3 ani cu Posta Romana si am renuntat pentru ca erau greu de urmarit incasarile. Nu mai pomenesc de integrari software si depunere coletarie in oficiu. Posta romana are colete neridicate din cauza fluxului de informare client.

    La curierat (Fan), pentru bunuri care nu sunt de folosinta indelungata (este relevant), destul de nisate, returul este cam 0.05%.

    Gasesti pe internet suficiente informatii a.i. sa poti reduce riscul de retur. Unii trec si de 20%.

    Succes. 🙂

  2. Din experienta la posta e destul de normal 10%. Depinde si cat de fideli sunt clientii. Un client fidel magazinului va da mai mare atentie coletului.

    In lunile de vacanta august si decembrie am si 20% rata de neridicare a coletelor.

  3. La noi la http://www.PureAqua.ro rata de colete neridicate este fix 0%, din septembrie de cand am dat drumul la magazin. O explicatie poate fi data si de profilul magazinului pentru ca nu cred ca e “funny” pentru nimeni sa comande aiurea un ionizator sau dedurizator de apa. Oricum, verificam telefonic toate comenzile care vin de pe site si pana acum nu am avut probleme.

  4. Pe curierat nu avem nici noi un procentaj alarmant. Problema e la Posta…

  5. Livrare doar prin curier 10% fara confirmare telefonica a comenzii, cand confirmam fiecare comanda acelasi procentaj era.
    Deoarece clientii nostrii sunt persoane de varsta a2a si a3a care sincer sunt foarte aerieni in ale tehnologiei si nu raspund la telefon curierilor apoi se trezesc dupa cateva zile sa sune la ore tarzii sa intrebe de ce nu le-a ajuns coletele. Pe noi ne suna curierii cand nu pot da de un anumit client la telefon si incercam si noi sa-i sunam si in 99% din cazuri nu raspund.
    Deci cel mai greu este sa lucrezi cu aceste persoane in special femei de varsta a3a.

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.