Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Canada: dispozitivele mobile, vitale in e-shopping (studiu)

Nielsen.com a afectuat, in perioada august-septembrie 2016, o cercetare online, in randul a 2.009 de canadieni de peste 18 ani, care au facut cumparaturi online in ultima luna, folosindu-si dispozitivele mobile (smartphone sau tableta). Studiul „The Nielsen Canadian Mobile Wallet” a descoperit ca acestea sunt puternic ancorate in mijlocul experientei de shopping online a canadienilor. Dar cumparaturile pe dispozitive mobile nu ating decat un procent de 1,4% in Canada in cazul bunurilor de consum cu miscare rapida (FMCG, bunuri de larg consum achizitionate cel mai des, cu o durata redusa de stocare).

Consumatorii isi folosesc telefonul mobil pentru a compara preturi, a face liste de cumparaturi, a citi review-uri despre produsul dorit, a cauta oferte, a oferi feedback vanzatorului. 7 din 10 respondenti au spus ca au folosit un site e-commerce pentru a-i ajuta sa cumpere ceva si 6 din 10 – ca au citit review-uri inainte de a cumpara ceva. Si, chiar daca oamenii aleg sa cumpere in final dintr-un magazin fizic si nu de pe site, dispozitivele mobile sunt o parte vitala in calatoria de shopping online. Iar retailerii care inteleg asta au numai de profitat.

mobile-shopping-canada-2
Din datele Nielsen, reiese ca principalele activitati intreprinse pe dispozitive mobile in procesul cumpararii sunt:

  • 94% au spus ca se documenteaza in vederea achizitionarii, inainte de a cumpara ceva
  • 87% au folosit un dispozitiv mobile pentru a fi ajutati in procesul de cumparare
  • 76% l-au folosit pentru a cumpara ceva
  • 36% au spus ca au dorit sa ofere feedback post-achizitionare si au facut-o pe un dispozitiv mobile

mobile-shopping-canada

Cat despre principalele activitati pentru care canadienii isi folosesc smartphone-ul, inainte de a cumpara ceva, acestea sunt:

  • descoperirea locatiei unui magazin (82%)
  • compararea preturilor produsului pe diverse alte site-uri (69%)
  • documentare pe un motor de cautare (69%)
  • verificarea stocului de produse (64%)
  • intrarea pe site-ul/aplicatia de mobile a retailer-ului (63%)

Leave a reply