Canada: dispozitivele mobile, vitale in e-shopping (studiu)
Nielsen.com a afectuat, in perioada august-septembrie 2016, o cercetare online, in randul a 2.009 de canadieni de peste 18 ani, care au facut cumparaturi online in ultima luna, folosindu-si dispozitivele mobile (smartphone sau tableta). Studiul „The Nielsen Canadian Mobile Wallet” a descoperit ca acestea sunt puternic ancorate in mijlocul experientei de shopping online a canadienilor. Dar cumparaturile pe dispozitive mobile nu ating decat un procent de 1,4% in Canada in cazul bunurilor de consum cu miscare rapida (FMCG, bunuri de larg consum achizitionate cel mai des, cu o durata redusa de stocare).
Consumatorii isi folosesc telefonul mobil pentru a compara preturi, a face liste de cumparaturi, a citi review-uri despre produsul dorit, a cauta oferte, a oferi feedback vanzatorului. 7 din 10 respondenti au spus ca au folosit un site e-commerce pentru a-i ajuta sa cumpere ceva si 6 din 10 – ca au citit review-uri inainte de a cumpara ceva. Si, chiar daca oamenii aleg sa cumpere in final dintr-un magazin fizic si nu de pe site, dispozitivele mobile sunt o parte vitala in calatoria de shopping online. Iar retailerii care inteleg asta au numai de profitat.
Din datele Nielsen, reiese ca principalele activitati intreprinse pe dispozitive mobile in procesul cumpararii sunt:
- 94% au spus ca se documenteaza in vederea achizitionarii, inainte de a cumpara ceva
- 87% au folosit un dispozitiv mobile pentru a fi ajutati in procesul de cumparare
- 76% l-au folosit pentru a cumpara ceva
- 36% au spus ca au dorit sa ofere feedback post-achizitionare si au facut-o pe un dispozitiv mobile
Cat despre principalele activitati pentru care canadienii isi folosesc smartphone-ul, inainte de a cumpara ceva, acestea sunt:
- descoperirea locatiei unui magazin (82%)
- compararea preturilor produsului pe diverse alte site-uri (69%)
- documentare pe un motor de cautare (69%)
- verificarea stocului de produse (64%)
- intrarea pe site-ul/aplicatia de mobile a retailer-ului (63%)
Leave a reply