raspuns ( 1 )

  1. Salut,

    In primul rand, intrebarea ta e mult prea vaga si generalista pentru a primi un raspuns concret, sau macar orientativ.

    Bugetul il stabilesti in functie de obiectivele campaniei, iar conversiile pot fi mai mari sau mai mici, tot in functie de obiectivele campaniei.

    Orientativ, am avut anul trecut un clientce detinea o gradinita privata.
    In urma unei campanii pe o durata de 2 luni, am obtinut cu 5 anunturi si un buget de 600 Lei pe luna, o rata de conversie de aproximativ 2.7 – 3%, cu o targetare stricta si multe teste.

    In urma campaniei deci cu un buget de 1200 Lei, la gradinita s-au inscris 7 persoane, pentru care parintii platesc 1050 Lei lunar.

    Asta ca sa iti faci o idee, dar, totul este relativ si depinde de la o industrie la alta, de la un public tinta la altul, de la un obiectiv la altul etc.

    Sper sa te ajute, dar repet, daca vrei un raspuns mai bun, vino cu detalii.

Lasă un răspuns

Browse