Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Brazilia e cea mai mare piata de e-retail din America Latina

bii-102-2

America Latina este o zona geografica saraca, dar asta nu inseamna ca nu are potential in ceea ce priveste e-commerce-ul, scrie uk.businessinsider.com. Fiind una dintre principalele zone mondiale in care comertul online e in plina crestere, ofera retailerilor aflati la inceput de drum aici sansa de a obtine un loc bun pe piata. Un raport intocmit de BI Intelligence a analizat plusurile si minusurile celor mai importante piete de e-commerce din America Latina (Mexic, Brazilia si Argentina), a analizat ce produse se vand cel mai bine aici si care este prezenta retailerilor americani pe piata autohtona. Raportul a descoperit urmatoarele:

  • America Latina este a doua zona geografica in care e-commerce-ul e in plin avant, dupa Asia-Pacific, totalizand 47,4 miliarde de dolari; analistii estimeaza o crestere anuala in domeniu de 17% pana in 2019, ajungand in anul mentionat sa sa vanda online bunuri in valoare de 85 de miliarde de dolari!
  • Brazilia este cea mai mare piata de retail online din zona, „responsabila” de 42% din totalul de vanzari, dar problemele economice duc la scaderea dezvoltarii domeniului e-commerce
  • Mexic se plaseaza pe locul 2 in zona, detinand 12,3% din „felia” e-commerce-ului din regiune, dar se estimeaza ca aceasta va creste pana in 2019, atingand un procent de 15,6%; inurmatorii 2 ani, se asteapta ca vanzarile online aici sa atunci o valoare de 11 miliarde de dolari
  • Argentina e pe locul 2 in America Latina, dar cei din urma vor fi cei dintai: tara se dezvolta cel mai rapid in domeniu, dintre cele trei amintite – de la 8,9% din „felia” e-commerce-ului se estimeaza ca va atinge 14,6% pana in 2019
  • retailerii americani investesc masiv in construirea afacerilor lor online aici, desi economia nu merge atat de bine: Walmart si-a reconstruit site-ul brazilian, iar Amazon investeste masiv in Mexic (a lansat o versiune in spaniola, cu domeniul Amazon.com.mx)

Raspunde la aceasta intrebare