Blugento lanseaza Zea, agentie de marketing pentru e-shop-urile partenere
Blugento anunta, intr-un comunicat de presa, lansarea unei agentii de marketing digital e-commerce dedicata magazinelor online partenere: Zea. Agentia functioneaza ca un serviciu care poate fi accesat de magazinele din reteaua Blugento si raspunde nevoilor acestora de crestere a business-ului, prin strategii de marketing performante si eficiente, intr-o piata e-commerce tot mai competitiva. Zea se alatura astfel celorlalte servicii oferite de Blugento, prin care clientii pot crea si administra magazinele online, pot automatiza procesele de vanzare online, pot automatiza marketingul digital prin unelte specifice si pot gestiona experienta de shopping online a utilizatorilor.
„Cresterea in online a unui proiect tine de strategia de business a antreprenorului. Porneste de la setarea KPI-ului pe intreaga afacere in general, iar noi trebuie sa identificam care sunt obiectivele de crestere, pe ce tip de produse si pentru ce audienta, sa facem ca cifrele sa aiba sens in planul de business al antreprenorului sau chiar sa construim acest plan de business si, tinand cont de adaosul comercial practicat, de veniturile pe care le poate genera, de profitabilitate, sa inseram strategii de comunicare eficiente pentru atingerea obiectivelor respective”, transmite Sandu Babasan (foto, CEO Blugento).
Necesitatea serviciului Zea vine, in principal, din nevoia clientilor de a:
- creste si eficientiza procesele de vanzari
- optimiza costurile cu marketingul digital
- creste ROAS (return on ad spend)
- obtine inteligenta de business in e-commerce (ce trebuie sa faca, in ce moment si cum pentru a avea un parcurs predictibil)
- externaliza procesele de marketing digital catre un partener care are know-how in diferite verticale
Noul serviciu poate fi accesat pe baza de abonament si este complet personalizat, abordarea Blugento fiind una directa, care presupune implicare imersiva in toate procesele de business. Un alt avantaj competitiv al noului serviciu este experienta directa in toate stagiile vanzarii online si pe orice verticala in care e-commerce-ul are impact: de la produse fizice in industria de fashion, beauty si luxury, pana la produse digitale cu vanzare recurenta. „Zea are o pozitionare unica in piata si datorita faptului ca managerii de proiecte ai agentiei interactioneaza in mod natural cu echipa tehnica Blugento, astfel putand deservi clientii intr-un mod eficient si rapid”, explica Lorand Minyo (Head of Marketing Blugento).
Noul serviciul include auditul si managementul campaniilor de advertising pe Google, Facebook, Instagram si LinkedIn cu obiective clare de optimizare a conversiei, campaniile fiind create si administrate 100% in-house (de la copywriting si vizuale, pana la modificarea granulara a acestora, in functie de reactia concurentei si conditiile de piata). Echipa Zea se ocupa si de crearea si managementul continutului social media pentru clientii Blugento, de la postari organice la Facebook si Instagram Stories, astfel incat acestia pot delega toate activitatile de marketing digital catre agentie, pentru a atinge rezultatele agreate. Blugento (compania clujeana specializata in furnizarea de solutii e-commerce bazate pe platforma Magento) estimeaza ca – in primul an de la lansare – aproximativ 40 de companii mari vor implementa solutiile Zea, devenind clienti, iar vanzarile acestora ar putea creste cu pana la 50%, in urma campaniilor derulate.
Leave a reply