Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

evoMAG a investit 50.000 € intr-un sistem de management al depozitului

Magazinul online evoMAG.ro a investit 50.000 € intr-un sistem de tip Warehouse Management System/sistem de management al depozitului (WMS), ca parte a strategiei de crestere a vanzarilor, in 2020, anunta compania, intr-un comunicat de presa. Noul sistem are ca obiectiv imbunatatirea timpilor de livrare a produselor catre clientii finali, ca urmare a automatizarii operatiilor cu stocul. In plus, va genera si o mai buna segmentare a categoriilor de produse aflate pe stoc, ceea ce va permite o optimizare a stocurilor generale si o vizibilitate mai buna asupra mixului de produse, raportat la nivelul cererii clientilor din diferite perioade de-a lungul anului.

„Pe masura ce s-a intensificat activitatea companiei, am crescut si stocul de produse si, in acelasi timp, a trebuit sa gasim solutii sa imbunatatim timpii de livrare. Implementarea sistemului de management al depozitului a fost raspunsul la toate acestea. 70% dintre comenzile de pe evoMAG.ro sunt din stoc magazin, ceea ce inseamna ca trebuie sa plece spre clienti in aceeasi zi. Iar implementarea sistemului WMS ne permite ca, in prezent, 95% dintre comenzile din stoc magazin sa plece spre clienti in aceeasi zi, fata de 85%, cat era inainte de implementare”, transmite Mihai Patrascu (foto, CEO evoMAG.ro).

Pe langa imbunatatirea procesului de livrare, automatizarea operatiilor cu stocul de produse a generat o crestere a eficientei in procesarea comenzilor cu 50%. Totodata, va permite si o crestere cu 40% a stocului de produse in 2020. „Putem opera o astfel de crestere si ca urmare a parteneriatelor de incredere, de lunga durata, unele dintre ele de peste 10 ani, pe care le avem cu furnizorii si companiile de curierat, printre care Cargus si Sameday Courier”, mai spune Mihai Patrascu.

Leave a reply