Black Friday 2019: cumparaturile mobile vor depasi desktop-ul (2Performant)
2Performant Network preconizeaza ca 2019 este primul an in care, de Black Friday, cumparaturile pe mobil le vor surclasa pe cele de pe desktop. Conform comunicatului de presa trimis de compania care detine 2Performant.com (platforma de afiliere si influencer marketing), procentul vanzarilor pe mobil din valoarea totala a comenzilor online a crescut sustinut in ultimii ani, in cazul magazinelor digitale partenere 2Performant: de Black Friday 2017, propotia mobil vs. desktop a fost 31% vs. 69%, iar in 2018 a ajuns la 46% vs. 54%. Repartitia din valoarea vanzarilor pe tot anul 2019 este de 57% vs. 43%.
Trend-ul in ceea ce priveste traficul mobil cu intentie comerciala s-a mentinut tot anul 2019, situandu-se, in medie, la 72% in primele 3 trimestre din acest an. Comanda medie este insa in continuare mai mica pe mobil decat pe desktop. Acest lucru poate fi o consecinta a faptului ca nu toate magazinele ofera inca o experienta ideala de navigare pe mobil. In plus, o mare parte dintre vanzari se face in timpul orelor de lucru, cand romanii sunt mai degraba in fata PC-urilor.
In 2018, de Black Friday (15-18 noiembrie) s-au facut mai multe cumparaturi online de pe mobile (64%), dar comenzile mai mari si mai scumpe au fost plasate de pe desktop. Comanda medie a fost de 59,34 € (+ TVA) – 70,96 € pe desktop, 49,94 € pe mobil. Prin intermediul 2Performant s-au realizat 35.700 de tranzactii online, in valoare totala de 2,1 milioane €. In urma acestor vanzari, afiliatii au primit comisioane in valoare de 120.500 €.
Leave a reply