Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Benchmark Costuri Programare Magazine Online

Ultimul Update: 22 martie 2018 – 115 respondenti, 2000 – 6000 euro costul mediu de programare in primele 12 luni de zile, intre 2.6 – 10.3% din cifra de afaceri declarata.

Benchmark-ul despre Costurile de programare ale unui magazin online în primul an este rezultatul analizei unui sondaj derulat in mod continuu cu ajutorul membrilor comunitatii de pe Facebook, grupul “Comert Electronic“.  Daca vrei sa participi si tu la acest sondaj (dupa trimiterea informatiilor ai acces si la datele acestuia) o poti face completand formularul de aici.

Acest benchmark este orientativ, el nefiind oficial si reprezentativ la nivel national sau pe o anumita nisa din e-commerce. Costurile de programare reprezinta date sensibile si multi comercianti online au temeri in a le comunica unei autoritati in domeniu. ECOMpedia a reusit sa colecteze aceste date pentru membri acestei industri cu ajutorul comunitatii create in jurul acestui site. Vom continua sa facem aceste lucruri, sa ajutam magazinele online in efortul lor de a creste. Scopul acestui site este de a ajuta 10.000 de magazine online. 

Sectiunea 1

Distributia naturala a costului de programare în primul an a celor care au participat la sondaj

axa x = costul de programare 12 luni, axa y = numarul de magazine

Media de tip Aritmetică și Median a costului de programare în primul an pe totalul participantilor la sondaj

Numarul de Participanti la Sondaj

Sectiunea 2

Distributia Naturala a cifrei de afaceri a celor care au participat la sondaj

 

Media de tip Aritmetică și Median a cifrei de afaceri pe totalul participantilor la sondaj

Sectiunea 3

Ponderea costurilor de programare în primul an în cifra de afaceri

Sectiunea 4

Costurile de programare medii pe categorii de produse vandute in e-commerce, unde sunt cel putin 3 participanti la sondaj. 

Costuri programare magazine online – Alimentare si Bauturi

Costuri programare magazine online – Articole Sportive si Timp Liber

Costuri programare magazine online – Auto, Moto si Utilaje

Costuri programare magazine online – Bebelusi, Copii, Jucarii

Costuri programare magazine online – Cadouri si Bijuterii

Costuri programare magazine online – Casa, Gradina si Unelte

Costuri programare magazine online – Fashion

Costuri programare magazine online – Health & Beauty, Cosmetice

Costuri programare magazine online – IT&C, Electronice si Electrocasnice

Costuri programare magazine online – Pet Shop

Costuri programare magazine online – Servicii

Daca vrei sa participi si tu la acest sondaj privind costul de programare in primul an al magazinului tau online, (dupa trimiterea informatiilor ai acces si la datele acestuia) o poti face completand formularul de aici.

Daca stii alte linkuri cu benchmark-uri la nivel international despre costul cu programarea in primul an de existenta a unui magazin online te rugam sa ne contactezi la adresa info@ecompedia.ro. Multumim. 

Despre Liviu TaloiMaster

Liviu is Co-Founder of the ECOMpedia.ro project and Community Manager for GPeC (Gala Premiilor e-Commerce - Romanian e-Commerce Award Gala). He has over 15 years of experience in online marketing and 10 years in e-commerce. He was, among other past jobs, PR Manager at eMAG. In 2005, he founded a web consulting company specialized in e-commerce and sites evaluation, Web Audit.He is also speaker at conferences and seminars, especially dedicated to electronic commerce, he write articles and market analysis. Skills: e-commerce, site audit, UX, CRO, Analytics, Online Marketing.Taloi has been selected by Cardinal Path to be a regional trainer of Google Partner Academy Programme in Google Analytics. Taloi has also GAIQ - Google Analytics Individual Qualification certification.Liviu TALOI has worked with online shops as eMAG, MarketOnline, SigmaNET, F64, FashionUP, TAMOS, Kurtmann, ZorileStore, Vexio.ro, MetaphoraBijoux, Gutuie.ro, eMenAtWork, e-commerce platforms & full digital agencies as Content Speed, Shopmania BIZ, Retargeting.biz, online tourism sites as EXIMTUR, Veltravel, he did usability & conversion rate optmization projects as for BCR - sIT Solutions AT Spardat Gmbh, Bitdefender (USA site), SKIN media, he delivered Google Analytics closed&open trainings as for BrainArt, Siniat, ING NN Asigurari de Viata, Google Partner Academy.In recent years, Liviu Taloi provided expert advice to more than 100 Romanian online stores in e-commerce, usability, analytics, conversion rate optimization and online marketing. Many of these online companies are now market leaders in their niche.

Urmareste-ma

Raspunde la aceasta intrebare