Bed Bath & Beyond creste online si va inchide 200 de magazine fizice
Din cauza pandemiei COVID-19, vanzarile Bed Bath & Beyond au scazut cu aproape 50% in ultimul trimestru (martie-mai), citim pe cnbc.com, veniturile fiind de 1,31 miliarde $. Valoarea actiunilor companiei a scazut si ea, in acest context, cu 49% (de la 2,57 miliarde $, la 1,31 miliarde $). Compania are de gand sa inchida 200 de magazine fizice in urmatorii 2 ani, in incercarea de a redeveni profitabila.
Pierderile nete ale retailerului specializat in mobilier, decoratiuni si articole pentru casa au fost de 302,29 milioane $, chiar daca vanzarile online au crescut cu peste 100% in perioada aprilie-mai. E-commerce-ul a reprezentat in jur de doua treimi din vanzarile primului trimestru. Compania a transmis ca inchiderea acestor magazine vor genera economii anuale de 250-350 milioane $.
Bed Bath & Beyond detine, in total, 1.478 de magazine in SUA, Canada si Mexic. Desi compania a renuntat la a face estimari pentru anul in curs, din cauza faptului ca situatia cauzata de noul coronavirus ramane una volatila, reprezentatii acesteia subliniaza faptul ca oamenii sunt acum concentrati pe achizitii pentru propriile case, care au devenit epicentrul lumii lor.
Comentariu ( 1 )
[…] 2020, Bed Bath & Beyond anunta ca va inchide 200 de magazine fizice in urmatorii 2 ani, in incercarea de a redeveni profitabila. In aprilie 2023, isi declara […]