Au inceput inscrierile la Scoala de Vara GpeC (26-30 august), care se va desfasura online
GpeC anunta, intr-un comunicat de presa, ca au inceput inscrierile la Scoala de Vara de E-Commerce & Digital Marketing GpeC. Editia cu nr. 10 ofera cursuri intensive si exercitii practice de e-commerce & marketing digital, destinate antreprenorilor care isi doresc un magazin online de succes. Scoala de Vara GpeC se va desfasura exclusiv online, in perioada 26-30 august si costul participarii este de 299 € + TVA/persoana, prin Oferta Early Bird (valabila pana pe 31 iulie, ora 23:59; discount-ul oferit este de 50 €). De la 1 august, pretul va creste la 349 €. Inscrierile la Scoala de Vara GPeC Online se pot face aici.
Cursurile se adreseaza segmentelor Beginner si Intermmediate. Evenimentul va insemna nu mai putin de 24 de ore (4 zile x 6 ore de curs/zi) de continut practic de e-commerce si marketing online, pe subiecte de maxim interes, care sa ajute antreprenorii sa porneasca un magazin online sau sa il optimizeze pe cel existent, pentru a vinde mai mult. Principalele subiecte dezbatute in cadrul cursurilor sunt:
- alegerea platformei e-commerce potrivite
- situatia pietei e-commerce si oportunitatile aparute in contextul actual
- User Experience & optimizarea ratei de conversie: optimizarea magazinului online pentru vanzarilor
- tips & tricks de marketing online, implementabile pe website pentru cresterea vanzarilor
- optimizarea campaniilor de Facebook Ads
- vanzarea prin marketplace
- tehnici de growth hacking si KPI importanti in e-commerce
- strategia de business si de crestere a afacerii
- campaniile de Google Display si YouTube Ads
- automatizarea campaniilor de marketing cu rezultate vizibile
- tehnici de SEO (optimizarea magazinului pentru motoarele de cautare)
- masurarea rezultatelor campaniilor si ai principalilor indicatori in Google Analytics
- Google Search si Google Shopping Ads
- principalele aspecte juridice de care trebuie sa tina cont magazinele online
- e-fulfillment si servicii de curierat
- content si social media
Toate cursurile vor fi insotite de exemple concrete sau exercitii practice, iar toate notiunile si terminologiile importante sunt explicate pe intelesul tuturor de unii dintre cei mai buni traineri din Romania – specialisti cu o vasta experienta in domeniu. „Ne bucuram sa ii avem ca traineri pe unii dintre cei mai buni specialisti din piata romaneasca de e-commerce si marketing online, experti practicieni cu multi ani de experienta in domeniu, care abia asteapta sa impartaseasca notiunile practice acumulate in cadrul cursurilor Scolii de Vara GPeC”, transmite Andrei Radu (CEO & Fondator GPeC). Primii 14 traineri au fost deja anuntati (vezi foto), urmand ca lista speakerilor sa fie actualizata cu alte nume sonore:
- Florin Filote (Director eMAG Marketplace)
- Sergiu Negut (Co-fondator, EVP – Fintech OS & Business Angel)
- Cornel Morcov (Director vanzari FAN Courier)
- Valentin Radu (Fondator Omniconvert)
- Raluca Radu (Country Manager ANSWEAR & Fondator MTH Digital)
- Rares Banescu (Fondator Retargeting.biz)
- Mihai Vinatoru (Co-fondator DWF)
- Marian Hurducas (Fondator Necktie Agency)
- Anabela Luca (Fondator adLemonade)
- Eugen Potlog (Fondator UX Studio)
- Catalin Macovei (Co-fondator MOLOSO)
- Horia Neagu (Fondator Napoleon Digital)
- Bogdan Manolea (Co-fondator TRUSTED.ro)
- Andrei Radu (CEO & Fondator GPeC)
Pe langa informatiile transmise in cele 4 zile de cursuri intensive, organizatorii au planificat si sesiuni de ice breaking, socializare, discutii libere, studii de caz, Q&A cu trainerii zilei si activitati de team building online. „In cei 9 ani de pana acum, Scoala de Vara GPeC a fost unul dintre cele mai apreciate evenimente GpeC, prin prisma continutului practic transmis in cadrul cursurilor, dar si pentru atmosfera de familie pe care am adus-o, prin incurajarea interactiunii dintre participanti, traineri, organizatori si activitatile de socializare si de distractie, menite sa ne uneasca in cea mai frumoasa comunitate din online-ul romanesc. Chiar si online, pastram aceeasi structura si anul acesta si am pregatit participantilor seri speciale, din confortul fotoliului de acasa”, explica Andrei Radu.
Leave a reply