Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Au inceput inscrierile la GPeC SUMMIT Online (24-25 mai 2021)

GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de e-commerce & marketing digital din Europa de Est – se va desfasura exclusiv online, pe 24 si 25 mai 2021, anunta organizatorii, intr-un comunicat de presa. Inscrierile la GPeC SUMMIT Online au inceput deja (se fac aici), iar pana pe 30 aprilie biletele pot fi achizitionate cu cel mai mic pret, prin intermediul ofertei Very Early Bird. In cifre, GPeC SUMMIT 2021 inseamna 2 zile de conferinte, 17 cursuri intensive de e-commerce & marketing online, +30 speakeri de top si +44 de ore de continut practic.

Avinash Kaushik, in premiera la GPeC SUMMIT

Avinash Kaushik, Oli Gardner si Shanelle Mullin sunt doar trei dintre speakerii internationali de top anuntati, iar lor li se alatura unii dintre cei mai buni specialisti in domeniu din Romania. Avinash Kaushik (foto) este Digital Marketing Evangelist la  Google, autorul a 2 carti bestseller:(„Web Analytics: An Hour a Day” si „Web Analytics 2.0.”) si o autoritate in Analytics, la nivel international. Alaturi de acesta, pe scena virtuala a GPeC SUMMIT vor urca: Oli Gardner (Unbounce), Shanelle Mullin (Shopify), Alex Birkett (HubSpot), Jill Quick (The Coloring In Department) si Talia Wolf (GetUplift) – toti cu un background incontestabil in comert si marketing online.

Peste 20 de speakeri romani completeaza line-up-ul de exceptie pregatit de organizatori. „Am reunit toti speakerii pe care noi insine vrem sa ii ascultam pentru ca toti sunt inspirationali, dar mai ales livreaza continut practic – asa cum noi iubim la GPeC. Indiscutabil, sunt unii dintre cei mai buni experti pe care ii au domeniile e-commerce & digital marketing in acest moment”, transmite Andrei Radu (foto, CEO & Fondator GPeC).

Programul GPeC SUMMIT

Ziua de 24 mai va fi dedicata Conferintei GPeC, care reuneste numele sonore ale peisajului e-commerce autohton si in cadrul careia vor fi discutate subiectele la zi si perspectivele de viitor din domeniu, pentru toti cei interesati de pornirea si dezvoltarea unei afaceri online. De aceea, participarea este gratuita (accesul necesita doar o inscriere pe gpec.ro).

In paralel cu aceasta, au loc Cursurile Intensive GPeC, sustinute de cei mai buni traineri romani (foto) si dedicate celor care vor sa aprofundeze concret cum isi pot creste vanzarile in cadrul magazinului online, prin tactici aplicabile imediat. In total, 17 cursuri intensive sunt anuntate pe agenda evenimentului (toate cu exemple si recomandari practice), nivelul tuturor fiind incepator/intermediar. Accesul la cursuri costa doar 89 € + TVA/persoana, pana pe 30 aprilie (ora 23:59). Lista acestora:

  1. Realizarea planului de continut si stabilirea bugetului necesar pentru promovare in social media – Alexandru Negrea (Fondator Social Smarts)
  2. Growth Hacking pentru e-commerce – Toma Grozavescu (Fondator SMARTERS)
  3. Oamenilor le pasa mai putin decat crezi de brandul tau – Bianca Lohan, (Senior PPC Canopyst)
  4. Branding, How to – Roxana Hurducas (Marcomm Auditor & Consultant)
  5. Cum sa te promovezi eficient pe Instagram – Robert Dumitru (Head of Digital MTH Digital)
  6. eMAG Seller Academy: eCommerce Growth Case Studies – Oana Antohe (Seller Growth Marketplace Director, eMAG.ro)
  7. Performance Excellence with Google Ads – Anabela Luca (CEO adLemonade)
  8. SEO pentru paginile de produs: Cum alegi produsele cu cel mai bun scor de oportunitate SEO si ce poti face pentru o mai buna pozitionare a lor in Google – Mihai Vinatoru (Managing Partner DWF)
  9. Curs intensiv de Facebook Ads – Raluca Radu (Fondator MTH Digital) & Stefan Hobjila (Head of Graphic Design MTH Digital)
  10. 10 Super Sexy Dashboards in Google Data Studio pentru Magazine Online – Liviu Taloi (Data Insights Manager DWF)
  11. RGR – retururi, garantii si recenzii: cele mai fierbinti probleme juridice ale magazinelor online – Bogdan Manolea (Cofondator TRUSTED.ro)
  12. EcommPlus: SuperKit pentru antreprenori – cum sa castigi vanzari si trafic online – Cosmin Daraban (CEO & Cofondator Gomag)
  13. Product Marketing Focused on ROI – Daniel Ene (SEO Growth Hacker MOLOSO)
  14. Curs Intensiv de User Experience & Optimizarea Conversiilor – Andrei Radu (CEO & Fondator GPeC)
  15. SEO – From Zero to Hero – Horia Neagu, Founder Napoleon Digital
  16. 10 moduri de a creste Customer Lifetime Value in eCommerce – Valentin Radu (CEO Omniconvert)
  17. Google Analytics 4 – O noua era in analiza datelor pentru site-uri web si aplicatii mobile – Eugen Potlog (Chief Optimizer UX Studio)

Seria de cursuri continua in dimineata zilei de 25 mai, iar dupa-amiaza este dedicata speakerilor internationali. Accesul la prezentarile acestora costa tot 89 € + TVA/persoana, pentru cei care se inscriu pana pe 30 aprilie (ora 23:59). Toate sesiunile din cele doua zile de GPeC SUMMIT sunt live si permit interactiunea participantilor cu speakerii si trainerii si adresarea de intrebari in direct, fiecare sesiune avand un slot Q&A dedicat.

Inscrieri cu cel mai mic pret (sau gratuit), pana pe 30 aprilie (ora 23:59)

Intregul eveniment GPeC SUMMIT se va desfasura exclusiv online, deci poate fi accesat de oriunde, eliminand costurile de deplasare, cazare, catering, etc. Inscrierile sunt in desfasurare pe website-ul GPeC, astfel:

  • Conferinta GPeC (24 mai 2021) – gratuit
  • pachet cursuri (24-25 mai 2021) – 89 € + TVA/persoana (discount 60 €, pana pe 30 aprilie)
  • pachet speakeri internationali (25 mai 2021) – 89 € + TVA/persoana (discount 60 €, pana pe 30 aprilie)

Leave a reply