Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Adidas are un plan cincinal axat pe e-commerce si materiale reciclate

Pana in 2025, corporatia multinationala Adidas AG a planuit o crestere anuala de pana la 10% si va investi in e-commerce si materiale sustenabile, citim pe bnnbloomberg.ca. Producatorul german de echipamente sportive estimeaza ca dezvoltarea vanzarilor online si preocuparea pentru utilizarea de materiale reciclate in productia de incaltaminte si echipamente sportive vor duce la cresterea profitului companiei cu pana la 18%/an.

Noua strategie pe 5 ani marca Adidas este intitulata „Own the Game” si este prima creata sub conducerea CEO-ului Kasper Rorsted, care se afla la carma companiei din 2016. Rorsted a simplificat operatiunile interne, a promovat incaltamintea retro si a ajutat actiunile Adidas sa creasca inainte de pandemia COVID-19. Dar anul 2020 a venit la pachet cu puncte minus pentru compania aparuta in 1924: producatorul german a apelat la ajutorul guvernului, pentru a trece de criza provocata de noul coronavirus, atragandu-si astfel criticile opiniei publice; apoi compania a fost acuzata ca nu a manageriat corect problemele legate de diversitate si sefa departamentului dde Resurse umane a demisionat, ca urmare a scandalului.

Pe viitor, Rorsted promite ca Adidas va insemna inovatii, renuntarea la brandul Reebok (pe care l-a cumparat acum 15 ani, dar nu a reusit sa-i dea o noua viata nici pana astazi), obtinerea a 50% dintre venituri din vanzari directe catre clienti (si nu prin intermediari) – ceea ce inseamna o dublarea vanzarilor online, care ar putea sa atinga suma de 9 miliarde €. Pentru asta, Adidas va investi peste 1 miliard € in tehnologii digitale (in 2021, va angaja peste 1.000 de persoane in posturi din domeniu, de exemplu), furnizori noi de materie prima si advertising. Pana in 2025, compania planuieste ca 9 din 19 produse marca proprie sa fie produse sustenabil, din materiale reciclate sau biodegradabile.

Leave a reply