Amazon plateste extinderea internationala a site-urilor editoriale cu link-uri afiliate
Amazon vrea sa plateasa in avans publicatii americane importane (ca New York Times, BuzzFeed, New York Magazine) pentru a-si extinde international site-urile sau a le lansa pe noi piete si a atrage publicul de acolo, prin link-uri afiliate, pe marketplace-ul gigant, spun surse citate de vox.com.
Momentan, Amazon plateste site-urile in ale caror materiale editorial sunt incluse astfel de link-uri, cand cineva da click pe ele, ajunge pe Amazon si cumpara ceva (indiferent daca in cosul virutal se afla sau nu produsul recomandat). Surse din industrie spun ca procentul primit de publicatii variaza, dar media ar fi de 10% din pret, pentru site-urile care genereaza volume mari de articole.
Gigantul online cu sediul la Seattle negociaza momentan aceste acorduri, orientandu-se spre companii editoriale cu experienta la capitolul link-uri afiliate, increzator fiind ca astfel afacerea proprie s-ar putea dezvolta si mai mult. Daca se va bate palma in acest sens, Amazon se va alatura unor companii ca Facebook, YouTube si Google, care au platit in avans diverse tipuri de continut editorial.
Leave a reply