Amazon organizeaza tururi cu publicul in centrele de fulfillment
Gigantul e-commerce Amazon a anuntat ca extinde tururile gratuite organizate pentru consumatori in centrele de fulfillment din intreaga lume. Progressivegrocer.com noteaza ca acestea ofera clientilor posibilitatea de a arunca o privire in culisele tehnologiei, angajatilor si proceselor care sunt responsabile pentru livrarea rapida a platformei online.
In cadrul turului, participantii pot afla cum Amazon foloseste tehnologia robotica de ultima generatie pentru a muta milioane de articole in fiecare zi. De exemplu, Amazon testeaza noua tehnologie Vision Assisted Sort Station, care ajuta angajatii de la statiile de livrare sa identifice si sa sorteze mai eficient coletele, inainte de a fi incarcate in autoutilitare. De asemenea, a introdus recent Vulcan, primul sau robot cu simt tactil.
Cladirile Amazon se pot intinde pe o suprafata de aproape 93.000 mp si contin, in medie, 4 milioane de produse vandute pe Amazon.com. Fiecare tur cu publicul dureaza aproximativ o ora si ofera prezentari generale si o sesiune de intrebari si raspunsuri. Tururile cu participare fizica sunt acum disponibile in peste 47 de locatii din SUA, Canada, Marea Britanie, Italia, Franta, Spania, Germania, Mexic, Brazilia si Australia. Compania va extinde ideea, in centre de distributie suplimentare din Japonia, India, Polonia si Statele Unite, la sfarsitul acestui an.
„Sunt extrem de incantat ca si mai multe comunitati vor vede cum are loc magia, la Amazon. Tururile ne permit sa impartasim o parte din aceasta entuziasm cu clientii nostri”, a transmis Robert Kowalik (VP of operations for North America, Amazon). Inscrierile se fac aici, pe principiul „primul venit, primul servit”; locurile sunt limitate.
Leave a reply