Amazon a cumparat start-up-ul australian Selz (rival Shopify)
In ianuarie, Amazon a batut palma pentru a cumpara start-up-ul australian Selz. Aceasta este o companie infiintata acum 7 ani, competitor Shopify, care ajuta companiile e-commerce sa-si creasca vanzarile digitale, informeaza site-ul pymnts.com. Achizitia face parte din eforturile gigantului online cu sediul la Seattle de a se concentra mai mult pe vanzatorii terti.
Amazon nu a anuntat public faptul ca a cumparat Selz, stirea fiind anuntata de catre Martin Rushe (SEO si Fondator Selz), pe blogul companiei: „Am semnat un acord pentru a fi cumparati de Amazon si abia asteptam sa colaboram cu ei, concomitemt cu initiativele noastre de a construi instrumente usor de utilizat, pentru antreprenori. Nimic nu se va schimba momentan pentru clientii nostru si ii vor anunta daca si cand vom avea noutati”, a scris acesta.
Selz a fost fondat in Sydney (Australia) si a primit o injectie de capital de 11 milioane $, pentru a ajuta micile afaceri sa proceseze platile online si sa-si vanda produsele. Si este concurent direct al companiei canadiene Shopify (liderul pietei de profil), al carei profit a crescut panala 767 milioane $, in al treilea trimestru din 2020 (+96%!). Shopify ajuta peste 1 milion de afaceri virtuale, din 175 de tari.
Leave a reply