Alibaba a depasit, in sfarsit, Amazon (raport)
Taobao.com este cea mai populara platforma e-commerce din lume, conform studiului „2018 Q2 Digital Statshot”, citat de thenextweb.com. Folosind informatii provenite din platforma de analiza Alexa (care tine de Amazon), studiul a determinat ca site-ul asiatic a fost cel mai vizitat site de shopping in perioada 16 martie – 16 aprilie, din intreaga lume (care petrec 08:03 minute/zi), in timp ce pe Amazon.com stau doar 07:40 minute/zi, pe locul trei plasandu-se Tmall.com (cu 06:34 minute/zi, care tine tot de Alibaba Group).
AliExpress este si aplicatia de shopping preferata a populatiei la nivel global, fiind singura de acest tip din top 10, care a contabilizat numarul de descarcari in martie 2018, in magazinele iOS si Google Play din intreaga lume. App-ul a sarit cu 12 pozitii in clasament, fata de luna anterioara.
Desi cifrele indica faptul ca oamenii sunt din ce in ce mai interesati de aplicatii e-commerce si de cumparaturile online de pe mobile, site-urile clasice, pe desktop, raman preferatele clientilor online. In ultima luna, procentul persoanelor care au vizitat un magazin virtual este cu aproape 50% mai mare decat al celor care au folosit o aplicatie de cumparaturi pe un dispozitiv mobil. Aproape trei sferturi dintre internautii din principalele 40 de economii mondiale au cumparat ceva online, deci 80% dintre oamenii care intra pe site-urile online ajuns sa si cumpere cel putin 1 data/luna ceva de acolo.
Leave a reply