Actiuni SEO onsite – denumiri categorii, H1, meta description

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Buna ziua,
Am si eu o intrebare de detaliu, la o campanie SEO onsite, cine ar trebui sa se ocupe de implementarea efectiva, ma refer de exemplu la schimbarea denumirilor a 200 categorii + tag H1 + description. Nu includ aici tot ce tine de html si partea de programare .

Deschis 0
Contractele cu furnizorii SEO Gabriel I. 5 ani 5 raspuns 934 vizualizari 0

Răspunsuri ( 5 )

  1. Cine e platit pentru asta.

  2. In baza studiului cuvintelor cheie propuse de client si prezentate de firma de seo, firma de seo se ocupa de modificarile efective.
    De ex, dupa discutii se pun de acord cu ce targeteaza:
    sucuri de legume – 390 cautari medii
    sau
    sucuri din fructe – 40 cautari medii lunare
    Clientul (magazinul) e obligat sa-i livreze textul brut ce urmeaza a fi reformulat de firma de seo, asta in situatia in care firma de seo nu se ocupa cumva si de conceperea textului (atipic).
    In situatia ta, daca vorbim de schimbare, se presupune ca exista deja suficient text si firma de seo trebuie sa optimizeze.

  3. Rog corectare la legume:
    sucuri de fructe – 320 cautari medii lunare.

  4. ok, am inteles, la munca de negrisor ma refeream adica la cele 200 de H1 scrise prost sau inexistente. E clar, ma apuc de treaba

  5. Nu e tocmai munca de negrisor ci arta, pentru ca trebuie sa stai si cu studiul cuvintelor cheie final si plannerul in fata.
    Ideal e sa fie si h2, alt text descriptiv. Asta de regula se vede la preauditare si e prevazut sau nu in planul de actiuni (de facut).
    Spor

Lasă un răspuns