Amazon vrea sa intre in retailul alimentar in India
Reuters.com anunta ca Tesco a lansat livrarea intr-o ora in centrul Londrei (serviciu pe care il anunta in ianuarie), in contextul in care se estimeaza ca piata alimentelor online va creste cu 54% pana in 2022, atingand 16 miliarde £. Retailerul german Lidl s-a extins in SUA, deschizand primele magazinele in Virginia, Carolina de Nord si Carolina de Sud si planuind 100 de alte locatii in urmatoarele 12 luni, aflam de pe mediapost.com. Lidl are peste 10.000 de magazine in 27 de tari – inclusiv Romania.
Iar Amazon, care a cumparat recent Whole Foods, are planuri de extindere in domeniul alimentar, in India, citim pe economictimes.indiatimes.com. Gigantul online din Seattle asteapta certificatul final de aprobare din partea autoritatilor indiene, in luna iulie, conform unui oficial de stat. Departmentul de Politica si Promovare Industriala (DIPP) a aprobat deja propunerea Amazon in aprilie, aceasta urmand sa devina prima companie mare care intra pe segmentul de retail alimentar in tara asiastica, de anul trecut (cand usile au fost deschise si companiilor straine) incoace.
Gigantul e-commerce, care – in 2015 – devenea cel mai mare magazin online din India, a cerut aprobare sa investeasca 35 miliarde rupii (adica 540 milioane $) in urmatorii 5 ani, pentru a vinde produse alimentare proprii si nu numai, produse si ambalate local, in alimentare fizice Amazon, dar si online.
Leave a reply