89% dintre consumatori folosesc Amazon pentru a cauta ceva online (sondaj)
La nivel mondial, 2 website-uri domina peisajul cautarilor online de produse: Amazon (89%) si Google (82%). Asta a descoperit un sondaj marca ChannelAdvisor („2022 E-Commerce Consumer Survey”), citat de chainstoreage.com. Din top 5 mai fac parte eBay (52%), Facebook (27%) si Instagram (24%). Studiul a inclus un esantion de 5.000 de consumatori din SUA, Marea Britanie, Franta, Germania si Australia, cu varsta cuprinsa intre 18 si 65 de ani, care au cautat informatii despre produse pe Internet, in ultimele 12 luni.
Ce a mai descoperit sondajul:
- 83% dintre respondenti compara preturile inainte de a achizitiona un produs, iar 99% spun ca pretul e un factor extrem de important in selectia produselor cumparate de pe Internet; 61% dintre consumatori au pus ca adesea se documenteaza online, inainte de a face shopping intr-un magazin fizic, verificand preturile produselor
- in 2022, 84% dintre consumatori planuiesc sa cheltuiasca aceeasi suma de bani sau una mai mare pe cadouri de Sarbatori, comparativ cu anul trecut
- 19% dintre respondentii de 18-25 de ani se vor documenta, apropo de cadourile de Sarbatori, pe retele sociale
- 76% dintre consumatori folosesc mai multe marketplace-uri pentru a face window shopping sau a cumpara
- 89% dintre consumatori intra pe marketplace-uri sau site-uri e-commerce doar pentru a-si clati ochii, fara a avea intentia de cumparare, dar 42% dintre respondenti au descoperit astfel un produs pe care l-au cumparat in ultimul an
- 42% au dat click de o reclama sponsorizata, vazuta pe un marketplace sau pe un website e-commerce, in utimul an
- 44% dintre consumatori au cumparat un produs de pe Amazon, dupa ce au vazut acolo un ad la acesta
- 38% au achizitionat un produs de pe un marketplace/un site international de retail, in utimele 12 luni
Leave a reply