Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

61% dintre directorii Fortune 500 nu au cont pe social media

Directorii generali (CEO) ai companiilor de top din SUA sunt prea ocupati cu locul de munca pentru a sta pe retelele de socializare si aproape doua treimi dintre ei nu au cont pe niciuna dintre acestea, a descoperit un raport intocmit de CEO.com. Sursa amintita investigheaza de 4 ani activitatile sociale ale directorilor din Fortune 500 (clasamentul celor mai mari companii publice americane, dupa cifra de afaceri, intocmit de revista „Fortune”). In 2015, a identificat profilurile sociale de pe Twitter, Facebook, LinkedIn, Google+, Instagram si YouTube ale fiecarui CEO din Fortune 500 si a descoperit urmatoarele:

  • 61% dintre ei nu sunt prezenti in social media (cifra a scazut fata de 2014, cand procentul era de 68%)
  • dintre cei 39% care sunt activi in social media, niciunul nu are conturi pe toate cele 6 retele de socializare amintite si 70% au cont pe o singura retea (LinkedIn)
  • directorii mai tineri sunt mai activi in social media
  • Twitter – activitatea e in declin: doar 50 de CEO activi in social media au cont pe Twitter (adica 10%), din care doar 60% il si folosesc activ; cel mai urmarit e Warren Buffet (Berkshire Hathaway), care are 1.126.599 de follower-i
  • Facebook – cifrele nu sunt mai mari nici aici: doar 57 CEO (adica 11%) au cont de Facebook, iar 46% dintre acestia au mai putin de 100 de prieteni; Mark Zuckerberg are cei mai multi follower-i (peste 33 de milioane)
  • LinkedIn – e cea mai populara platforma de socializare: 161 dintre CEO (adica 32%) au cont aici; 70% dintre directorii cu prezenta online care au un singur cont, aleg aceasta retea; dintre acestia, 33 sunt influenceri (au peste 100.000 de follower-i), iar pe primul loc se afla Meg Whitman (Hewlett-Packard), cu 932.412
  • YouTube e reteaua de socializare care are cea mai mare crestere; doar 2 dintre directorii Fortune 500 au un cont personal de YouTube, dar 208 dintre ei (adica 41%) apar in cel putin unul dintre filmuletele companiilor lor – deci prezenta sociala a companiei e mai importanta decat cea a directorului in sine
  • Google+ si Instagram sunt cele mai putin folosite platforme sociale

CEO social media

Raspunde la aceasta intrebare