61% dintre directorii Fortune 500 nu au cont pe social media
Directorii generali (CEO) ai companiilor de top din SUA sunt prea ocupati cu locul de munca pentru a sta pe retelele de socializare si aproape doua treimi dintre ei nu au cont pe niciuna dintre acestea, a descoperit un raport intocmit de CEO.com. Sursa amintita investigheaza de 4 ani activitatile sociale ale directorilor din Fortune 500 (clasamentul celor mai mari companii publice americane, dupa cifra de afaceri, intocmit de revista „Fortune”). In 2015, a identificat profilurile sociale de pe Twitter, Facebook, LinkedIn, Google+, Instagram si YouTube ale fiecarui CEO din Fortune 500 si a descoperit urmatoarele:
- 61% dintre ei nu sunt prezenti in social media (cifra a scazut fata de 2014, cand procentul era de 68%)
- dintre cei 39% care sunt activi in social media, niciunul nu are conturi pe toate cele 6 retele de socializare amintite si 70% au cont pe o singura retea (LinkedIn)
- directorii mai tineri sunt mai activi in social media
- Twitter – activitatea e in declin: doar 50 de CEO activi in social media au cont pe Twitter (adica 10%), din care doar 60% il si folosesc activ; cel mai urmarit e Warren Buffet (Berkshire Hathaway), care are 1.126.599 de follower-i
- Facebook – cifrele nu sunt mai mari nici aici: doar 57 CEO (adica 11%) au cont de Facebook, iar 46% dintre acestia au mai putin de 100 de prieteni; Mark Zuckerberg are cei mai multi follower-i (peste 33 de milioane)
- LinkedIn – e cea mai populara platforma de socializare: 161 dintre CEO (adica 32%) au cont aici; 70% dintre directorii cu prezenta online care au un singur cont, aleg aceasta retea; dintre acestia, 33 sunt influenceri (au peste 100.000 de follower-i), iar pe primul loc se afla Meg Whitman (Hewlett-Packard), cu 932.412
- YouTube e reteaua de socializare care are cea mai mare crestere; doar 2 dintre directorii Fortune 500 au un cont personal de YouTube, dar 208 dintre ei (adica 41%) apar in cel putin unul dintre filmuletele companiilor lor – deci prezenta sociala a companiei e mai importanta decat cea a directorului in sine
- Google+ si Instagram sunt cele mai putin folosite platforme sociale
Leave a reply