Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

5 sfaturi utile pentru lansarea unui blog pe un e-shop

Vrei sa iti deschizi o sectiune de blog pe site, pentru a creste engagement-ul cu publicul tau tinta? Pentru a crea o relatie solida cu acesta, trebuie sa stii cum sa scrii si ce sa scrii. Un articol marca New York Times („Blogs Falling in an Empty Forest”) noteaza ca aproximativ 95% dintre blog-uri esueaza din cauza unui numar prea mic de cititori, asa ca prestashop.com a pus laolalta 5 sfaturi utile si practice legate de subiect, care sa te ajute sa creezi un blog solid pe site-ul tau e-commerce:

1. Ofera continut interesant pentru utilizator.
Continutul face legea, cand vine vorba despre construirea unei baze de cititori fideli. Dar – desi online se scrie intr-o veselie – e din ce in ce mai greu sa gasesti continut de calitate. Alege sa iti umpli blogul cu povesti despre cum ai pornit la drum, despre succesul afacerii tale, despre experientele avute si obstacolele depasite pe traseu, pentru a capta atentia cititorilor, a le castiga increderea si a creste engagement-ul. Nu angaja un content writer ieftin, doar pentru a popula blogul cu articole (asta poate avea un efect negativ asupra vanzarilor), alege un content writer talentat la scris si potrivit pe nisa pe care activezi (sau scrie chiar tu articolele, daca te pricepi). Da share articolelor din blog pe diversele canale social media pe care e prezent magazinul tau online si asigura-te ca sectiunea de blog permite cititorului sa dea shae direct din pagina (daca i-a placut articolul, poate o va face).

2. Ofera continut divers.
Nu poti crea mereu continut de blog 100% original, sigur pe tema aleasa au mai scris si altii inaintea ta, poate cu informatii mai bune si cifre mai exacte. Axeaza-te pe crearea de continut care iese in evidenta din multimea de alte texte online: include infografice si clipuri video facute in-house, de echipa proprie, in care sa pastrezi culorile si fonturile de brand si sa incluzi # propriu.

3. Documentarea trebuie facuta cu atentie si in adancime.
Valoarea continutului blogului tau va fi data si de cocumentarea atenta legata de subiectele alese. Aduna date concrete, studii de specialitate, informatii inedite – toate vor da greutate articolelor tale (nu uita sa folosesti link-ul sursei, de fiecare data), vor da autenticitate textelor si cititorii nu-si vor pierde interesul rapid – si da-le o forma accesibila, care sa nu plictiseasca si sa fie usor de inteles de oricine.

4. Ofera continut precis.
Nu scrie articole de blog kilometrice, doar pentru a bifa numarul de cuvinte/semne. Ofera continut care justifica scopul blogului tau, se pliaza foarte clar pe subiectul ales si creeaza brand awareness. Exista clienti perfecti pentru magazinul tau online, care nu au auzit inca de tine, iar un continut care le ofera plus-valoare ii poate atrage.

5. Foloseste tehnicile SEO pentru a-ti creste traficul.
Search Engine Optimisation (SEO) este practica de optimizare a continutului, pentru a ranka mai bin in Google Search, pe anumite cuvinte-cheie, relevante afacerii tale. Pe un site e-commeerce, SEO presupune documentare apropo de cuvintele-cheie, link building, optimizare on-page si off-page, etc. Optimizarea continutului de blog iti va urca site-ul in SERPs, iti va creste traficul si iti va ajuta rata de conversie.

Leave a reply