Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

40% dintre consumatori vor livrarea comenzilor online in 1-2 zile (sondaj)

Un studiu recent, realizat de Oracle Retail („Retail Shopper Outlook: Consumer Research 2022”), despre obiceiurile de consum la nivel mondial, post-pandemie, noteaza ca 40% dintre consumatori vor sa primeasca produsele comandate online in 1-2 zile. 35% sunt dispusi sa astepte 3-5 zile, iar 11% le vor in aceeasi zi, transmite Oracle Retail, intr-un comunicat de presa. In plus, 43% dintre respondenti au declarat ca livrarea rapida determina adesea de la ce magazin vor cumpara.

Sondajul a fost efectuat pe un esantion de 8.107 de consumatori, din 11 tari (Marea Britanie, Germania, Italia, Franta, Spania, Emiratele Arabe Unite, Australia, China, Brazilia, Mexic si SUA). Ce a mai desoperit studiul amintit:

  • in ultimul an, majoritatea respondentilor (68%) si-au facut cumparaturile din magazinele fizice; 51% au facut achizitii online cu livrare la domiciliu, 33% au ales achizitiile online cu ridicare din magazin, 17% au preferat cumparaturile pe Internet livrate la locul de munca si 16% – pe cele digitale livrate intr-un locker/pachetomat
  • cand nu vor neaparat sa cumpere ceva (ci doar isi clatesc ochii), consumatorii spun ca un pret foarte bun este principalul lucru care i-ar determina sa achiztioneze un produs (47%), urmat de o reducere speciala (39%)
  • 77% dintre consumatori au cumparat deja cadourile de Sarbatori sau vor sa le cumpere mai devreme, pentru gasi articolele pe care le doresc si a avea mai mult timp sa caute oferte
  • aproape 55% dintre cumparatori au declarat ca factorii economici actuali ii vor determina sa cheltuiasca mai putin
  • 71% ar lua in considerare un plan de finantare, pentru a plati cadourile (25% dintre ei spunand ca nu au folosit niciodata un astfel de plan pana acum)
  • 74% vor cauta mai multe oferte si reduceri
  • 71% vor compara mai multe preturi online si in magazine
  • cadourile cautate in acest an – experiente cu prietenii si familia (30%), calatorii (27%), produse de infrumusetare/ingrijire personala (26%), echipamente electronice/de divertisment si carduri cadou (25%), imbracaminte, jucarii, incaltaminte si articole sportive si echipamente de fitness (24%), decoratiuni pentru casa/mobilier (23%), produse pentru animale de companie (21%), articole de lux (20%), bauturi alcoolice (19%) si NFT-uri sau obiecte de colectie digitale (18%)
  • social media (21%) e principalul loc in care consumatorii gasesc cele mai atractive oferte si produse, urmata de e-mail (19%), informatiile din magazine (15%), reclamele de pe Internet (12%) si de pe website-uri (11%)
  • cele mai bune platforme de socializare pentru a descoperi oferte/produse sunt Facebook (26%), Instagram (25%), YouTube (15%) si TikTok (14%)
  • mai putin de 1% dintre consumatori apeleaza la metavers pentru a descoperi produse noi
  • doar 12% dintre consumatori spun ca au cumparat un produs, dupa ce l-au vazut recomandat de un influencer

Leave a reply