Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

4 strategii de link building pentru magazinele online

Pentru a imbunatati pozitia afacerii tale online in rezultatele de cautare, o strategie buna este link building-ul. Acesta este procesul de a construi hyperlink-uri unidirectionale catre un website, pentru a-i imbunatati vizibilitatea in Google – ceea ce atrage o crestere a raficului din partea vizitatorilor si clientilor, deci vanzari mai mari. In acest sens, prestashop.com a redactat un articol despre o serie de strategii la care pot apela site-urile e-commerce, pentru a-si imbunatati prezenta online:

  1. Cere altor site-uri relevante sa-ti publice link-urile. Scrie-le unor site-uri cu reputatie, expertiza si autoritate (si relevante domeniului in care activezi) sa-ti publice link-uri catre propriul site. Astfel iti construiesti un profil de backlink-uri puternic si ti se face reclama. Apeleaza, in acest sens, la site-uri care au legatura cu industria ta, guest post-uri, site-uri de stiri si influenceri, care pot scrie despre afacerea ta.
  2. Foloseste strategia link-urilor expirate. Cauta blog-uri si pagini online in care exista link-uri externe care nu mai functioneaza, apoi creeaza pe propriul site articole pe acea tema si propune-le proprietarilor site-ului respectiv sa foloseasca resursa ta nou-creata, in locul celei expirate. Pentru a intocmi o lista de link-uri expirate, foloseste un instrument de tip
  3. Fa-ti un blog. Articolele de calitate, publicate frecvent si axate pe nisa in care vinzi si nevoile clientilor tai te vor ajuta enorm, apropo de rank-ul din Google, deoarece asa link-urile tale vor castiga autoritate si valoare.
  4. Fii activ pe social media. Plaformele de socializare sunt extrem de populare, iar activitatea constanta in social media (inclusiv prin postarea de link-uri catre site-ul tau) inseamna engagement cu publicul-tinta, expunerea brand-ului si URL-urilor proprii si vizibilitate crescuta.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply