4 strategii de link building pentru magazinele online
Pentru a imbunatati pozitia afacerii tale online in rezultatele de cautare, o strategie buna este link building-ul. Acesta este procesul de a construi hyperlink-uri unidirectionale catre un website, pentru a-i imbunatati vizibilitatea in Google – ceea ce atrage o crestere a raficului din partea vizitatorilor si clientilor, deci vanzari mai mari. In acest sens, prestashop.com a redactat un articol despre o serie de strategii la care pot apela site-urile e-commerce, pentru a-si imbunatati prezenta online:
- Cere altor site-uri relevante sa-ti publice link-urile. Scrie-le unor site-uri cu reputatie, expertiza si autoritate (si relevante domeniului in care activezi) sa-ti publice link-uri catre propriul site. Astfel iti construiesti un profil de backlink-uri puternic si ti se face reclama. Apeleaza, in acest sens, la site-uri care au legatura cu industria ta, guest post-uri, site-uri de stiri si influenceri, care pot scrie despre afacerea ta.
- Foloseste strategia link-urilor expirate. Cauta blog-uri si pagini online in care exista link-uri externe care nu mai functioneaza, apoi creeaza pe propriul site articole pe acea tema si propune-le proprietarilor site-ului respectiv sa foloseasca resursa ta nou-creata, in locul celei expirate. Pentru a intocmi o lista de link-uri expirate, foloseste un instrument de tip
- Fa-ti un blog. Articolele de calitate, publicate frecvent si axate pe nisa in care vinzi si nevoile clientilor tai te vor ajuta enorm, apropo de rank-ul din Google, deoarece asa link-urile tale vor castiga autoritate si valoare.
- Fii activ pe social media. Plaformele de socializare sunt extrem de populare, iar activitatea constanta in social media (inclusiv prin postarea de link-uri catre site-ul tau) inseamna engagement cu publicul-tinta, expunerea brand-ului si URL-urilor proprii si vizibilitate crescuta.
Leave a reply