Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

2Performant a lansat primul portal de statistici e-commerce in timp real

Platforma de marketing afiliat 2Performant anunta (intr-un comunicat de presa) ca a lansat astazi o pagina de statistici despre e-commerce (Statistics by 2Performant) care se actualizeaza in timp real. Datele provin din vanzarile tranzactionate (prin intermediul platformei de afiliere) de peste 700 de magazine online si afiliatii lor. Pagina poate fi folosita de catre oricine este interesat de comertul si marketingul online (antreprenori, specialisti de marketing sau e-commerce, jurnalisti). Scopul ei este sa ajute jucatorii din e-commerce-ul romanesc sa ia decizii mai bune pentru afacerile lor, in vederea cresterii vanzarilor.

„Mi se pare important sa stiu care e comportamentul de cumparare la momentul actual. Nu am gasit nimic care sa-mi zica asta. Apoi am realizat ca noi avem aceste date. Mai departe, a devenit o problema de care e formatul in care pot analiza si intelege cel mai usor datele. Asa ca am creat aceasta pagina pentru toti cei care vor sa stie cele mai recente trend-uri din industrie”, transmite initiatorul si coordonatorul acestui proiect, Andrei Deusteanu (Business Intelligence Manager 2Performant). Lansarea a fost anuntata de Dorin Boerescu (CEO 2Performant), la cea de-a 14-1 editie a GPeC SUMMIT (4-5 noiembrie, Bucuresti).

Pagina se poate folosi ca referinta pentru a analiza performanta unui magazin online comparativ cu media industriei. Stim ca online-ul se schimba permanent, de aceea e important sa avem acces la cele mai recente date – uneori poate fi prea tarziu sa ne uitam la statistici de acum 1 an sau 2 ani. Pagina Statistics by 2Performant ofera atat date agregate din ultimele 9 luni, cat si cifre care se actualizeaza zilnic, pentru anterioarele 14 zile. Datele sunt prezentate in grafice usor de inteles si pot fi sortate pe industrii. De asemenea, prezinta diferenta dintre comportamentul aferent pe mobil si cel de pe desktop/laptop.

Datele care se actualizeaza zilnic (pentru anterioarele 14 zile) contin raspunsuri la 6 intrebari:

  1. Cand viziteaza userii magazinele online (distributia pe zilele saptamanii respectiv pe orele zilei)?
  2. Cand cumpara clientii de la magazinele online (distributia pe zilele saptamanii respectiv pe orele zilei)?
  3. Care este evolutia ratei de conversie de-a lungul saptamanii si pe durata unei zile?
  4. Cat dureaza sa se hotarasca un client sa cumpere de la un magazin online (timpul de la click-ul pe ultima reclama pana la tranzactie)?
  5. Cand se cumpara cel mai mult online (distributia vanzarilor totale pe zilele saptamanii si orele zilei)?
  6. Care este valoarea medie a cosului de cumparaturi (in €, fara TVA)?

De exemplu, unul din grafice arata ca rata de conversie este mai buna pe desktop. Asta inseamna ca oamenii navigheaza mai mult pe mobil. Este posibil ca ei sa vizualizeze produsele pe mobil si sa finalizeze comanda ulterior, pe desktop. Cum ai putea folosi aceste informatii? Poti evalua experienta de navigare pe mobil, pentru site-ul tau: elementele ce tin de listarea, filtrarea, cautarea, vizualizarea produselor functioneaza rapid si usor sau se blocheaza si raspund greu?

Leave a reply