Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

In 2021, in lume se vor cheltui 455,3 miliarde $ pe ad-uri online (raport)

Anul trecut, China a fost singura piata in care bugetul repartizat publicitatii online a crescut (cu doar 7,4%), 2020 fiind cel mai dezmagitor an din acest punct de vedere. Dar in 2021 vor exista cresteri la acest capitol in toate cele 37 de tari analizate in raportul „Worldwide Digital Ad Spending 2021” (marca emarketer.com).

Ce mai noteaza raportul:

  • anul trecut, sumele cheltuite (la nivel mondial) pe reclame digitale a crescut cu 12,7% (mai putin ca in 2019, cand procentul a fost de 18,6%), dar in 2021 piata isi va reveni, iar cresterea va fi de 20,4%
  • in 2021, se vor cheltui – in total – 455,3 miliarde $ pe reclame online; din aceasta suma, 55,2% vor fi investiti in display advertising, iar 40,2% in search; pana acum trei ani, diferenta dintre cele doua era de doar 10 puncte procentuale, dar acum s-a ajuns la 15 (echivalentul a 68,12 miliarde $ in plus dedicate reclamelor de tip display, datorita orientarii consumatorilor catre social media si clipuri video online)
  • toate cele 37 de tari analizate de sursa amintita vor inregistra cresteri la capitolul ad-uri online, in varful clasamentului plasandu-se India (cu 31,7%) care isi va pastra aceasta pozitie fruntasa cel putin pana in 2025, conform estimarilor emarketer.com; majoritatea tarilor vor reveni la sau vor depasi cifrele din 2019

Leave a reply