Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

2 ani de Freshful by eMAG, in cifre

Freshful by eMAG anunta, intr-un comunicat de presa, ca a depasit pragul de 1,1 milioane de livrari, in primii 2 ani de la intrarea pe piata. Clientii Freshful au comandat peste 38 de milioane de produse (cel mai frecvent, fructe si legume proaspete – in total 1.850 de tone). Pentru 2023, primul hipermarket 100% online din Romania estimeaza dublarea cifrei de afaceri si a numarului de clienti, comparativ cu 2022.

„Am intrat pe piata cu intentia de a aduce consumatorilor o experienta facila de cumparaturi, 100% online si ne bucuram sa vedem ca dupa doi ani numarul celor care prefera acest nou obicei de shopping este tot mai mare. Numai in ultimul an au intrat in platforma 100.000 de clienti noi si estimam ca, pana la sarbatorile de iarna, vom ajunge la 140.000 de clienti. Tocmai de aceea, avem in plan ca in urmatorul an sa ne concentram in continuare pe Bucuresti, dar luam in calcul si deschiderea unui al doilea depozit, in a doua parte a anului. Pentru termen lung, ne dorim sa continuam investitiile in tehnologie si ne propunem sa imbunatatim functionalitatile pe care aplicatia Freshful le are, ca sa raspundem si mai bine nevoilor clientilor nostri”, transmite Andrei Popescu (General Manager Freshful by eMAG).

Cum arata acesti 2 ani de activitate Freshful by eMAG, in cifre:

  • compania a investit constant in dezvoltarea tehnologiei logistice, in asa fel incat procesul de livrare sa fie eficient (a marit echipa operationala – din 700 de angajati, 550 sunt responsabili de comenzi si livrare; a dezvoltat capacitatea de lucru in depozit – intr-un ritm normal, acesta poate asigura un flux de 4.000 de comenzi/zi; a crescut flota de masini pentru livrare, pana la 180 de autovehicule)
  • comportamentul de consum al clientilor s-a modificat – acum, acestia prefera sa-si planifice livrarile in functie de programul lor; cele mai multe comenzi sunt plasate intre orele 10:00-14:00 (cu livrare in a doua parte a aceleasi zile), dar si intre 20:00-22:30 (cu livrare a doua zi dimineata, incepand cu ora 07:00)
  • in medie, oamenii aloca pentru cosul de cumparaturi alimentare pana la 720 de lei, in timp ce clientii loiali care comanda saptamanal depasesc bugetul lunar de 1.250 lei
  • metoda preferata de plata este online, cu cardul (peste 65% din comenzile plasate in platforma)
  • dintre comenzile cu plata la livrare, mai mult de jumatate sunt achitate la POS, iar 5% sunt platite cu un card cu tichete de masa
  • clientii Genius reprezinta peste 75% din intreg portofoliul de clienti activi

Comentariu ( 1 )

Leave a reply