Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

11 ani de evoMAG, in cifre

evomag

EvoMAG.ro, unul dintre cele mai importante nume din e-commerce-ul electronic autohton, a implinit 11 ani de la lansare, anunta compania intr-un comunicat. „Datorita cumparatorilor nostri, suntem in al unsprezecelea an de existenta. Am reusit sa fim unul dintre cele mai importante magazine online din Romania, prin straduinta de a veni in intampinarea nevoilor clientilor nostri, clienti care ne motiveaza sa ne imbunatatim continuu serviciile. 11 ani de prezenta pe piata de comert electronic din Romania reprezinta, in acelasi timp, si o provocare foarte mare. In tot acest timp, unul dintre obiectivele noastre a fost sa oferim clientilor produse exclusive in materie de tehnologie, dar si servicii de calitate, cat mai aproape de asteptarile lor”, explica Mihai Patrascu, CEO evoMAG.

Patrascu adauga ca, in ultimul an, compania a implementat certificatul de securitate pentru site, a relansat aplicatia mobila evoMAG (design imbunatatit si functionalitati noi) si s-a concentrat pe dezvoltarea categoriei de „Produse sport&Fitness” de pe site, ca urmare a interesului recent al cumparatorilor pentru aceste domenii.

11 ani de evoMAG, in cifre:

  • Valoare totala comenzi: 508 milioane lei
  • Comenzi totale: 610.000
  • Branduri disponibile in portofoliu: 2.550
  • Numarul categoriilor de produse: 20
  • Numarul angajatilor: 62 (5 angajati in 2005)
  • Numarul apelurilor in call-center in perioada 2008 – 2015: peste 610.000

Momente definitorii pentru evoMAG:

  • 2007: anul in care s-a atins primul milion de euro din vanzari
  • 2009 – 2010: au avut loc primele restructurari
  • 2011: evoMAG organizeaza primul Black Friday
  • 2011: are loc achizitia WatchShop.ro
  • 2014: are loc mutarea intr-un nou sediu si inaugurarea unui showroom de 200 de metri patrati, in urma unei investitii de 100.000 de euro
  • 2014: are loc trecerea la o noua platforma cu o noua tehnologie care asigura scalabilitatea business-ului in viitor
  • 2014: introducerea de noi categorii de produse in portofoliu – auto, decoratiuni interioare, securitate si electrocasnice mari
  • 2015: cel mai reusit Black Friday pe care l-am organizat: coletele au ajuns in timp record la cumparatori, pentru o parte dintre cumparatori, chiar in aceeasi dimineata in care s-au efectuat comenzile

Evomag.ro e vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane si vinde peste 174.000 de produse din domeniile IT&C, auto, ingrijire personala, sport&fitness, electrocasnice si produse destinate nou-nascutilor. La finele anului 2015, compania avea o cifra de afaceri de 19 milioane de euro.

Leave a reply