Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

10 sfaturi esentiale usor de urmat la SEO-ul unui site de e-commerce

Cineva spunea ca „ceea ce este permanent se schimba” si, intr-adevar, „schimbarea” este in permanenta si este la fel de adevarata pentru tehnicile de SEO. Daca esti inca blocat in metodele vechi si conventionale de optimizare a site-ului tau de e-commerce, atunci este timpul sa modifici cu totul!

Mai jos vei gasi cateva sfaturi esentiale de urmat. Pur si simplu respecta-le pentru a-ti face site-ul sa performeze mai bine. Daca nu le faci tu insuti si ai ales o companie de SEO (Search Engine Optimisation) pentru aceasta, atunci pur si simplu intreaba-i pe expertii carora le-ai dat aceasta treaba sa urmeze sfaturile de mai jos pentru un mai mare succes online.

1. Pune la punct un studiu de piata cu adevarat complet despre cuvintele cheie

Nu te mai poti juca cu cuvintele cheie asa cum o faceai cu cativa ani in urma, pur si simplu nu mai merge in acest mod. Acum va trebui sa faci mult brainstorming. Pe baza tipul tau de business, categoria de produse si servicii, brandul, industria, datele demografice ale clientilor pe care ii tintesti, va trebui sa alegi termeni de cautare specifici si fraze si sa le testezi cu instrumentele de cuvinte cheie, dintre care Google Keyword Tools este o sursa credibila pe care o poti folosi. De asemenea, raportul tau ar trebui sa aiba o lista de cuvinte cheie cu care competitorii tai se plaseaza pe primele pozitii. Avand o idee mai clara despre strategia de cuvinte cheie a competitorilor tai, iti va da o idee mai buna ce cuvinte cheie ar trebui sa alegi.   

2. Verifica structura site-ului tau. Asigura-te ca este simplu de folosit.

Un lucru simplu despre publicul tau, cand aterizeaza pe site-ul de e-commerce, sunt aici sa cumpere si nu intr-un muzeu sa aprecieze arta ta. Aminteste-ti intotdeauna ca structura site-ului tau trebuie sa fie prietenoasa, de exemplu, ar trebuie sa fie usor de navigat pentru clienti si nu „o piesa de arta dificila” precum cioplirea in marmura a sculpturii David pentru a ingrozi audienta.

3. Trebuie sa existe SEO-ul de baza al site-ului 

Lasand la o parte conventionalismul din SEO nu neglija tacticile de baza (on page seo) care in continuare vor servi ca „sangele si viata” pentru vizibilitatea site-ului tau si pozitia din motoarele de cautare. Asigura-te ca SEO-istul tau tau manevreaza in cea mai adecvata maniera Title Tags, Meta Descriptions, structura URL-ului, link-urile din site, Alt Attributes, Rich Snippets etc.   

4. Creaza pe site-ul tau un blog care este actualizat periodic

Unii retaileri online au tendinta sa evite sa-si integreze un blog in site-ul lor de e-commerce. Nu il gasesc folositor si il considera ca fiind pentru informare si un serviciu furnizat celor care nu cumpara. Daca si tu gandesti la fel, sunt trist sa-ti spun ca este absolut gresit. Un blog actualizat frecvent este obligatoriu pentru orice site, deoarece il lasa pe Google Bot sa creada ca ceva nou se intampla pe site-ul tau, si trebuie indexat.

5. Verifica-ti site-ul pentru o integrare adecvata a Social Media (in pagina de produs in mod special)

Te intrebi cum te-ar putea ajuta vreodata acest lucru? Cine va distribui vreodata informatii despre un produs in social media? De fapt, chiar functioneaza si oamenii chiar impartasesc informatii despre produse in site-urile de social media precum Facebook, Twitter, Pinterest, Google+ si asa mai departe. Social media sharing a devenit o parte esentiala din SEO si destul de interesanta, da o mai mare autoritate site-ului tau si produselor de pe acesta.

6. Raspunde recenziilor tale pentru Customer Satisfaction si Reputation Management

Reputatia site-ului tau este un factor important pentru influentarea clientilor tai, pentru ca acestia sa cumpere de pe site-ul tau. Recenziile negative iti pot afecta reputatia, dar tratarea recenziilor negative pe graba sau intr-o maniera nediplomatica, sau sa fii complet indiferent fata de acestea poate avea un efect si mai devastator. Raspunde fiecarei recenzii cat mai diplomatic si fa-ti clientii fericiti!

7. Optimizeaza-ti design-ul site-ului pentru mai multe dispozitive

Cu siguranta ai auzit de mobile SEO, de exemplu, de optimizarea versiunii de mobile a site-ului, corect? Doar acest lucru nu mai functioneaza, pe masura ce oamenii detin multiple dispozitive si portabile. Sunt oameni cu smartphone-uri, tablete, notebook-uri, laptop-uri si, bineinteles, vechile desktop-uri. Daca crezi ca oamenii de-abia cumpara prin aceste noi dispozitive, atunci te inseli. Design-ul site-ului tau ar trebui facut in asa fel incat sa fie deschis si sa se poata naviga usor de pe orice dispozitiv, iar partea de SEO trebuie sa fie facuta avand in minte diferite dispozitive.

8. Sa faci Content Marketing

Nu vinde doar prin articolele tale de marketing, ofera ceva mai mult. Permite publicului tinta sa invete ceva nou. Te intrebi cum poti face acest lucru, avand in minte un site de e-commerce? Este posibil; doar pastreaza in minte nisa produsului tau. Daca vinzi haine, atunci ii poti ajuta pe oameni ca tesaturile lor sa arata ca noi!   

9. Accepta doar link-uri de la site-uri cu autoritate

Aceasta este cu adevarat important. Fie ca oferi informatii sau vinzi propriile bunuri sau este un site de e-commerce pe care-l detii, link-urile catre site-ul tau ar trebui sa fie doar de la site-urile cu autoritate. Niciodata sa nu incerci sa obtii link-uri de la site-urile care fac spam, pentru ca iti vei ucide site-ul pentru totdeauna.

10. Creeaza canale de social media relevante pentru o mai buna vizibilitate

Nu ignora o pagina de Facebook care arata incedibil de bine, un canal YouTube exceptional, o pagina de Twitter smechera si isteata, care vorbeste despre site-ul si produsele pe care le oferi; aceasta sigur iti va aduce o mai buna vizibilitate si o audienta mai bine targetata care sa devina in mai mare masura cumparatori.

Doar solicita-i specialistului de Internet Marketing care lucreaza la site-ul tau de e-commerce sa urmeze aceste sfaturi si te va ajuta sa ai o mai buna prezenta online!

Sursa: http://www.searchenginejournal.com/10-easy-to-follow-essential-e-commerce-site-search-engine-optimisation-tips/64843/
Autor: 

Leave a reply