Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

10 motive sa folosesti Tumblr pentru blogging daca ai un magazin online

Tumblr este o platforma de blogging social, potrivita pentru a crea si posta continut scurt, in general in format multimedia. Serviciul de micro-blogging a devenit atat de popular incat Yahoo! l-a cumparat cu 1,1 miliarde de dolari.

Tumblr a aparut in urma cu sase ani, fiind fondat de David Karp, ca un loc unde creativii sa-si puna in valoare operele si ar putea fi descris ca o imbinare intre WordPress, Twitter si Pinterest. In cei cativa ani de la aparitie, a ajuns sa gazduiasca 107,8 bloguri, o multime de magazine online si 50,6 miliarde de postari.

Tumblr pune accent pe consumul de continut, in detrimentul socializarii, asa cum ne-am fi asteptat de la o platforma de blogging, si atunci el devine o alternativa performanta la comertul social – social commerce – desfasurat pe Facebook. Rezultatele arata ca F-commerce nu are rezultate foarte bune atunci cand vine vorba de vanzarea unui produs. Pinterest ar putea sa fie urmatoarea alegere, dar marketingul aici consta intr-o multime de linkuri si … cam atat.

Tumblr nu este in niciun caz o platforma care sa se potriveasca tuturor, dar pentru acei comercianti care vor sa se adreseze unui public tanar, care au produse care se potrivesc in categoriile cele mai cautate si care au la dispozitie un timp limitat pentru a crea continut, serviciul de micro-blogging se poate dovedi o adevarata reteta de succes.

Vezi mai jos de ce ar fi o idee buna sa iei in considerare Tumblr pentru afacerea ta online.

 1. Un public mai tanar

Desi utilizatorii Tumblr se regasesc in toate categoriile de varsta, majoritatea lor intra in intervalul 18-34 de ani. Daca produsul tau este unul care se adreseaza unui public mai tanar, atunci Tumblr este platforma ideala unde sa il promovezi.

Dupa ce Yahoo!, considerat un gigant imbatranit, a cumparat platforma, s-au ridicat multe semne de intrebare referitor la ce o sa se intample aici, dar s-au primit asigurari ca libertatea de exprimare nu va fi ingradita si astfel nu ar trebui nici sa existe riscul ca tinerii sa paraseasca Tumblr si sa se indrepte spre noi orizonturi.

Mai mult, pe langa profit, achizitia facuta de Yahoo! a avut si scopul de a-si aduce in portofoliu un public tanar, care sa il ajute sa intre din nou in plutonul companiilor prezente in lumea social media, acolo unde acum domina Facebook, Twitter, Google+ sau Youtube

2. Distribuiri frecvente

 Membrii comunitatii Tumblr folosesc foarte des continutul postat aici pe propriile bloguri. Tumblr chiar ofera o optiune numita “Reblog”, care ii ajuta sa faca foarte usor acest lucru. Ce inseamna asta? Ca o informatie poate ajunge la un public mult mai mare (poate avea un reach mult mai mare) decat daca ai folosi o alta platforma de blogging.

Utilizatorii de Tumblr isi pot sincroniza conturile de Facebook si Twitter, astfel incat postarile lor ajung sa fie distribuite si pe aceste retele de socializare. Astfel, Tumblr devine un adevarat centru social de unde informatia pleaca mai departe.

3. E usor de folosit

Interfata Tumblr este mult mai usor de folosit decat cea a WordPress, de exemplu, ceea ce inseamna ca un astfel de blog poate fi pus online foarte simplu, fara sa fie nevoie de prea multe cunostiinte tehnice sau de programare.

Aproape orice tip de continut – imagini, video-uri, text, linkuri, clipuri audio sau chiar citate – poate fi distribuit alegand pur si simplu imaginea asociata acelui element si apoi urcand continutul dorit. Poti posta o informative foarte usor direct din mail sau de pe telefon. Exista deja aplicatii disponibile in acest sens in magazinele Google, Apple sau Windows.

 4. Continut in forma scurta

Tumblr este ideal pentru continutul scurt – in special multimedia – ceea ce este un lucru important pentru comerciantii care nu au timp sau nu pot aloca resurse pentru a scrie o postare lunga pe blog. In multe teme de WordPress sau diverse formate de site-uri ai nevoie de mult text care sa insoteasca o imagine si, de multe ori, imaginea in sine este ceea ce vrem sa transmitem.

 5. Timpul petrecut pe site

Utilizatorii Tumblr petrec in medie 15 minute pe site la fiecare sesiune, timp de ramanere in site care este precedat doar de Facebook. Mai mult, peste 14 miliarde de pagini sunt vizualizate in fiecare luna, potrivit Quantcast.

 6. Focus pe consumul de continut

Fata de Facebook, unde totul se invarte in jurul socializarii, Tumblr este un loc unde lumea intra pentru continut. Posibilitatea de a comenta nici nu este inclusa initial in platforma, desi o poti adauga, daca ai nevoie, folosind Disqus, un sistem de comentarii.

 7. Nume si design personalizate

Aproape orice poate fi personalizat pe Tumblr, incluzand design-ul paginii si numele domeniului. Exista o multime de teme disponibile, atat gratuite, cat si contracost, si daca ai nevoie de modificari suplimentare, le poti face editand direct in CSS.

Tumblr pune la dispozitie nume de domenii personalizate si iti ofera si un ghid pas-cu-pas care sa te indrume in acest sens.

8. E gratuit

Tumblr este o platforma gratuita si, in calitate de utilizatori, poti crea mai multe bloguri, fara ca asta sa te coste ceva.

9. E o platforma populara

Tumblr creste in continuare, chiar si sub umbrella Yahoo!, si inregistreaza o medie lunara de 160 de milioane de utilizatori. Potrivit Alexa, este al 18-lea cel mai accesat site din Statele Unite.

 10. Se potriveste ca o manusa pentru retail, pentru e-commerce

Cele mai vizitate categorii pe Tumblr sunt: moda, arta, obiecte hand-made, mancare, vintage sau design, ceea ce il face o pereche perfecta pentru magazinele care comercializeaza astfel de produse.

Mai multe platforme software (de exemplu Wazala, Shopify sau BlkDot) iti ofera posibilitatea sa ai un cos de cumparaturi in Tumblr.

Fara diversele plugin-uri de e-commerce, majoritatea proprietarilor de magazine mici nu ar putea sa aiba o prezenta online. De ce? Pentru ca multi dintre ei nu isi pot permite sa angajeze un programator care sa le faca un site performant pornind de la 500 de euro de exemplu. Ca sa nu mai vorbim de costurile ulterioare, de mentenanta si eventuale modificari pe masura ce afacerea avanseaza.

Sursa articol: http://www.practicalecommerce.com/articles/4047-10-Reasons-to-Consider-Tumblr-for-Ecommerce-Blogging

Leave a reply