10 elemente de inclus in descrierile de produs, pentru conversii mai rapide
Sondajele de opinie scot la iveala faptul ca pana la 70% dintre cumparatorii online citesc mai multe recenzii clientelare, inainte de a cumpara un produs de pe un site e-commerce. Dar nu toate review-urile de produs raspund la intrebarile pe care le poate avea un potential client, inainte de a adauga ceva in cosul virtual de cumparaturi, citim pe practicalecommerce.com.
Pentru a-i convinge rapid pe consumatorii care intra in magazinul tau online ca e simplu sa cumpere de la tine (pentru ca primesc toate detaliile necesare si li se raspunde la toate intrebarile), ar trebui sa ai in vedere urmatoarele 10 elemente legate de descrierile de produs:
- Evidentiaza ce problema rezolva acel produs. Nu explica ce face produsul tau, ci ce problema rezolva; include textul in prima propozitie din descriere.
- Explica modul de utilizare. Daca vinzi rusacuri, spune in descriere ca in ele incap laptopuri cu diagonala X, de exemplu.
- Fa tu toate calculele. Daca vinzi international, include in descriere masuratori in cm, inci, mp, inaltimea, latimea, adancimea, greutatea si comparatii vizuale cu alte obiecte, pentru ca un potentialclient sa stie din start cat de mare este respectivul produs.
- Arata produsele din toate unghiurile. Include mai mult de o singura fotografie de produs, foloseste vederea de 360o.
- Confirma detaliile. Determina-i pe oameni sa aiba incredere in tine: daca vinzi imbrcaminte, include detalii despre materialul din care e facut produsul, tabele cu marimi si noteaza daca produsul e larg, fix sau mai mic decat marimile standard. Daca vinzi valize si trollere, noteaza care produs poate fi luat ca bagaj de mana, in avion.
- Explica-le cum se face livrarea. Daca un produs e livrat gratuit, mentioneaza si asta. Daca e livrat contra unei sume fixe, la fel. Daca nu, spune cum vei calcula livrarea.
- Ofera documente si informatii terte. Nu trimite cumparatorii in alta parte, pentru documentare. Magazinul tau e-commerce ar trebui sa fie suficient: ofera manual descarcabile, o sectiune de FAQ clar evidentiata, clipuri de pe YouTube care arata produsul in actiune.
- Asigura-te ca produsul poate fi comparat cu altele asemanatoare. Tabelele comparitive ajuta consumatorii sa isi reduca numarul de optiuni si sa cumpere mai usor.
- Incorporeaza intrebari si raspunsuri. Nicio descriere de produs nu poate raspunde la orice intrebare, de aceea o sectiune de intrebari si raspunsuri (in care consumatorii pot sa intrebe diverse lucruri si tu le poti raspunde) este utila. Monitorizeaza constant intrebarile primite si raspunde la ele rapid si pertinent.
- Arata-le cui ii place acel produs. Incude review-uri si postari social media cu vedete sau influenceri care folosesc produsele tale.
Leave a reply