Veniturile online ale Adidas au crescut cu 6% YoY, in 2024
Cunoscutul producator german de imbracaminte sport Adidas si-a crescut prezenta online, anunta ecommercenews.eu. Conform raportului anual recent publicat, in 2024, compania a avut vanzari online de 4,3 miliarde €, cu 6% mai mult ca in anul anterior. Adidas are propriul magazin online, dar colaboreaza si cu marketplace-uri ca Zalando.
Vanzarile totale B2C ale companiei (care includ vanzarile din magazinele fizice) au ajuns la 9,7 miliarde €, anul trecut (+11% YoY). Adidas a avut venituri de 23,7 miliarde €, in 2024 – tot o crestere de 11% fata de anul precedent. In Europa, compania si-a crescut vanzarile nete cu 20%, pana la 7,6 miliarde de €. In SUA, vanzarile nete au scazut usor, cu 2% YoY. Compania a transmis ca motivul este nivelul ridicat a stocului existent in America si vanzarile mici ale liniei vestimentare a lui Kanye West – Yeezy.
In 2023, compania a realizat un profit de 300 de milioane € gratie vanzarilor produselor Yeezy. Un an mai tarziu, acel profit a fost de doar 200 de milioane €, pentru ca Adidas si-a anulat colaborarea cu West, un raspuns adecvat dupa ce acesta a inceput sa vanda in magazinul sau online imbracaminte decorata cu o svastica.
Leave a reply