Ungaria: din toamna, la Auchan comanzi online, primesti acasa
Semne bune anul (fiscal) are! Auchan Ungaria a avut venituri de 337,6 miliarde HUF in anul financiar martie 2015 – martie 2016, in cele 37 de supermarketuri si benzinarii (totalizand 7.000 de angajati) din tara, scrie bbj.hu. Cifra este mai mare cu 3,6% fata de anul fiscal anterior. Profitul net a fost de 2,2 miliarde HUF. Datele incurajatoare au determinat compania sa lanseze, din septembrie, un serviciu de livrare la domiciliu a comenzilor plasate online, in Budapesta, anunta mindenar.hu.
Astfel, Auchan se alatura unei piete in care activeaza deja Tesco – cel mai mare lant de supermakerturi din Ungaria – si CBA (conform supplychainanalysis.igd.com). Tesco ofera serviciul e-commerce in Budapesta, Seghedin si Székesfehérvár, iar ungurii de la CBA – doar in Budapesta.
„Facem mari eforturi pentru a ne imbunatati serviciile, pentru a servi cat mai bine nevoile clientilor. In toamna lui 2016 vom lansa un serviciu de e-commerce menit sa simplifice cumparaturile”, a transmis Dominique Ducoux, CEO-ul Auchan Ungaria (via 24.hu), mentionand ca brand-ul vrea sa isi asocieze imaginea cu cea a momentelor memorabile de shopping atat in magazin, cat si acasa (noul slogan fiind „Large selection of adventure. Auchan”/„Selectie mare, aventura cat cuprinde. Auchan”).
In paralel, in Polonia, Tesco isi restrange operatiunile online, scrie supplychainanalysis.igd.com. Compania va reduce numarul de orase in care ofera livrarea la domiciliu: de la 19 zone metropolitane, la doar 17 (eliminand serviciul e-commerce din oraşele Jelenia Góra si Wałbrzych, care nu ar avea destul potential de dezvoltare). Tesco are peste 400 de locatii in Polonia.
Leave a reply