Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

UE: 44% dintre retururi contin bunuri deteriorate (studiu)

retur

The Händlerbund, cea mai mare asociatie de e-commerce din Europa (reprezinta interesele a peste 50.000 de companii online), a efectuat un studiu legat de experientele comerciantilor online vizavi de retururi, explica ecommerce-europe.eu. In cadrul studiului au fost chestionati 856 de comercianti online din UE. Printre concluziile desprinse din „Product Returns Study 2016” se numara:

  • 75% dintre respondenti spun ca primesc retururi cu ambalajul deteriorat (adica peste trei patrimi dintre ei) si doar 23% spun ca retururile primite arata exact ca la expediere, avand ambalajul nou
  • 21% dintre comenzi (1 din 5) sunt returnate cu ambalajul stricat
  • 44% (aproape 1 din 2) dintre retururi contin bunuri deteriorate
  • aproape jumatate dintre bunurile returnate deteriorat nu pot fi revandute la pretul initial si comerciantii sunt fortati sa le reduca (in medie, cu 35%)
  • produsele cel mai des returnate cu ambalajul deteriorat sunt electronicele (36%) si imbracamintea (21%)
  • aproape jumatate dintre bunurile returnate deteriorat nu pot fi revandute la pretul initial si comerciantii sunt fortati sa le reduca (in medie, cu 35%); asta duce la pierderi de 17% pentru companiile online, din cauza deprecierii
  • in cazul produselor textile, 18% dintre retururi (1 din 5) sunt stricate, purtate deja sau fara etichete; in cazul acestora, comerciantii le reduc, in medie, cu 42% si apoi le revand

 

Raspunde la aceasta intrebare