Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Top 10 tendinte de consum in 2016

In 2016, consumatorii se asteapta ca inteligenta artificiala sa inceapa sa ia locul smartphone-urilor, permitand interactiunea directa cu diverse produse (jumatate dintre utilizatorii de telefoane inteligente se asteapta ca acestea sa dispara in urmatorii 5 ani!), a concluzionat compania Ericsson, in urma raportului Ericsson Consumer Insight Summary. In plus, ritmul de adoptie a noilor tehnologii va fi mai rapid ca niciodata, astfel incat primii utilizatorii care le vor imbratisa nu vor mai conta atat de mult in influentarea celorlalti, inca reticenti la ele.

Documentul amintit a compilat informatii din diverse studii ale companiei, realizate in anul 2015, dar si date adunate in urma unui sondaj de opinie online, realizat in 13 orase mari de pe mapamond, in luna octombrie (6.649 useri de smartphone-uri iOS/Android, din Istanbul, Johannesburg, Londra, Mexico City, Moscova, New York, Paris, San Francisco, Sao Paulo, Shanghai, Singapore, Sydney si Tokyo, persoane intre 15-69 de ani).

10 trends 2016

Conform Ericsson ConsumerLab, acestea sunt cele mai importante 10 tendinte de consum pentru anul care vine:

  1. Efectul retelei de lifestyle. 4 din 5 oameni experimenteaza momentan efectul faptului ca, pe masura ce tot mai multa lume apeleaza la serviciile online, beneficiile acestora cresc. La nivel global, 1 din 3 consumatori face deja parte din aceasta noua economie a sharing-ului.
  1. Nascuti pentru streaming. Adolescentii contemporani consuma zilnic mai mult continut YouTube decat oricare alt grup de varsta. 46% dintre respondentii de 16 – 19 ani petrec zilnic 1 ora sau mai mult pe YouTube.
  1. Inteligenta artificiala va elimina smartphone-ul. Inteligenta artificiala va permite interactiunea directa cu obiectele din jurul nostru, eliminand nevoia telefoanelor inteligente. 1 din 2 utilizatori de smartphone-uri crede ca acestea vor disparea in urmatorii 5 ani.
  1. Virtualul devine real. Consumatorii vor sa incorporeze tehnologiile virtuale in activitatile de zi cu zi (de exemplu, urmarirea unui meci sau realizarea unui apel video) si 44% dintre ei ar vrea sa-si poata imprima mancarea!
  1. Case senzoriale. 55% dintre proprietarii de smartphone-uri cred ca, in urmatorii 5 ani, in constructia caselor s-ar putea include senzori care sa monitorizeze mucegaiul, infiltrarile de apa si problemele de electricitate – conceptul de „case inteligente” urmand a fi, astfel, regandit.
  1. Naveta inteligenta. Persoanele care fac naveta zilnic si-ar dori sa-si poata utiliza mai bine timpul, pentru a nu se mai simti pasivi in trafic. 86% dintre ei ar apela la servicii personalizate de naveta, daca acestea ar fi disponibile.
  1. Chat de urgenta. Retelele de socializare ar putea deveni modalitatea preferata de a contacta serviciile de urgenta. 6 din 10 consumatori ar fi interesati de o aplicatie care sa ofere informatii in caz de dezastru natural.
  1. Senzori interni. Senzorii interni care ne masoara sanatatea corporala si starea de bine („internables”) ar putea deveni noua tehnologie purtabila a.k.a. „wearables”. 8 din 10 consumatori si-ar dori tehnologii care sa le imbunatateasca vederea, memoria si auzul.
  1. Totul poate fi hack-uit. Majoritatea utilizatorilor de smartphone-uri cred hacking-ul si virusii vor continua sa fie o problema. Dar 1 din 5 spun ca au mai multa incredere intr-o companie atacata cibernetic, care a remediat problema.
  1. Internauto-jurnalisti. Consumatorii share-uiesc mai multe informatii ca niciodata si cred ca asa au mai multa influenta asupra societatii. De aceea, mai mult de o treime dintre oameni cred ca demascarea unei companii corupte in mediul online are mai mult impact decat daca ar face o reclamatie la politie. 

Leave a reply