Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

TikTok e cu ochii pe e-commerce si va deschide centre de fulfillment, in SUA

TikTok are de gand sa construiasca propriile centre de fulfillment in SUA, pentru a crea un lant de distributie e-commerce propriu, care va rivaliza cu Amazon, citim pe axios.com. Informatia are drept sursa cele peste 12 anunturi de angajare postate de companie, in ultimele 2 saptamani, pe LinkedIn. Acest pas este unul firesc, in contextul dezvoltarii masive a platformei sociale chinezesti, din ultimii ani.

Unul dintre anunturi noteaza ca „prin oferirea de depozite, livrare si servicii de procesare a retururilor, misiunea noastra este sa ajutam vanzatorii online sa isi imbunatateasca eficienta si capacitatea operationala, sa oferim cumparatorilor o experienta de shopping satisfacatoare is sa asiguram cresterea rapida si sustenabila a TikTok Shop”. Aceste centre logistice se vor ocupa de depozitarea si livrarea de produse comandate online, prin intermediul aplicatiei, de la diversi selleri, ca retururile vor fi gratuite si ca TikTok vrea astfel sa isi consolideze eforturile e-commerce in SUA si transfrontalier.

Platforma sociala dedicata clipurilor video scurte a avut o dezvoltare fenomenal de rapida, determinand rivalii Facebook si Instagram sa ii copieze formatul din 2020 incoace. Fata de Facebook, YouTube sau Instagram (care au depasit aceasta borna simbolica in mult mai mult timp), TikTok a ajuns sa aiba peste 1 miliard de utilizatori, in doar 5 ani. In plus, pana in 2024, pe TikTok se vor cheltui mai multi bani pe reclame si pe influencer marketing decat pe YouTube. Iar anul acesta, bugetul investit in postari ale creatorilor de continut de pe TikTok va fi mai mare decat cel al postarilor influencerilor de pe Facebook.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentarii ( 2 )

  1. […] va deschide centre de fulfillment in SUA (unde vrea sa devina marketplace), TikTok a inceput sa ofere servicii logistice vanzatorilor online […]

Leave a reply