TikTok e cu ochii pe e-commerce si va deschide centre de fulfillment, in SUA
TikTok are de gand sa construiasca propriile centre de fulfillment in SUA, pentru a crea un lant de distributie e-commerce propriu, care va rivaliza cu Amazon, citim pe axios.com. Informatia are drept sursa cele peste 12 anunturi de angajare postate de companie, in ultimele 2 saptamani, pe LinkedIn. Acest pas este unul firesc, in contextul dezvoltarii masive a platformei sociale chinezesti, din ultimii ani.
Unul dintre anunturi noteaza ca „prin oferirea de depozite, livrare si servicii de procesare a retururilor, misiunea noastra este sa ajutam vanzatorii online sa isi imbunatateasca eficienta si capacitatea operationala, sa oferim cumparatorilor o experienta de shopping satisfacatoare is sa asiguram cresterea rapida si sustenabila a TikTok Shop”. Aceste centre logistice se vor ocupa de depozitarea si livrarea de produse comandate online, prin intermediul aplicatiei, de la diversi selleri, ca retururile vor fi gratuite si ca TikTok vrea astfel sa isi consolideze eforturile e-commerce in SUA si transfrontalier.
Platforma sociala dedicata clipurilor video scurte a avut o dezvoltare fenomenal de rapida, determinand rivalii Facebook si Instagram sa ii copieze formatul din 2020 incoace. Fata de Facebook, YouTube sau Instagram (care au depasit aceasta borna simbolica in mult mai mult timp), TikTok a ajuns sa aiba peste 1 miliard de utilizatori, in doar 5 ani. In plus, pana in 2024, pe TikTok se vor cheltui mai multi bani pe reclame si pe influencer marketing decat pe YouTube. Iar anul acesta, bugetul investit in postari ale creatorilor de continut de pe TikTok va fi mai mare decat cel al postarilor influencerilor de pe Facebook.
Comentarii ( 2 )
[…] va deschide centre de fulfillment in SUA (unde vrea sa devina marketplace), TikTok a inceput sa ofere servicii logistice vanzatorilor online […]
Foarte bine