Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Tendintele din e-commerce in acest an

Tendinta de crestere a e-commerce-ului continua evolutia de anul trecut, cand consumatorii au cheltuit banii cu atentie, dar si-au crescut vanzarile din online. Noile instrumente de monitorizare a comportamentului de consum online au eliminat multe dintre presupunerile din online marketing. Aceste tendinte din e-commerce au continuat si in acest an. In prezent, consumatorii online au mai multe optiuni ca oricand. Ca rezultat al avansului tehnologic, in acest an, s-ar putea sa fie cateva schimbari mari in modul in care vor interactiona consumatorii cu firmele si marketerii.

 

1. Furnizarea unei experiente localizate consumatorilor

Aceasta tendinta merge chiar mai departe cu totul, de la furnizarea unui site in diferite limbi pana la oferirea unei experiente de utilizator complet regionala. Experienta localizata implica un web design care satisface gusturile locale si care prezinta ofertele locale de produse si servicii. Experienta de utilizatorului va fi in totalitate orientata in jurul preferintelor nisei dintr-o anumita regiune. Acest trend este deosebit de valoros pentru business-urile mici si paveaza calea spre realizarea unui profil de utilizator mai precis decat inainte, prin care obiceiurile utilizatorilor ajuta la determinarea preferintelor lor si prezic produsele de care acestia ar putea fi interesati.

2. Reinnoirea focusului pe content marketing  

Aceasta reinnoire se invarte in jurul furnizarii tipurilor de continut pe care consumatorii le vor gasi valoroase, lucruri pe care vor dori sa le comenteze si sa le arate altora. Acest tip de continut imbogateste experienta cumparatorului. Elementele cheie in content marketing vor fi gasirea talentelor si exercitarea controlului editorial, lucruri care nu sunt neaparat asociate cu strategiile de marketing vechi.

3. Trendurile din mobile e-commerce

Pe masura ce clientii isi petrec tot mai mult timp pe dispozitivele mobile, este de asteptat ca marketerii sa depaseasca dependenta de aplicatii si de site-urile prietenoase cu mobile-ul. Responsive design-ul este un trend care va creste pe masura ce consumatorii evita site-urile care nu functioneaza bine pe tablete si smartphone-uri. Cota de piata a Apple se va diminua pe masura ce marketerii se adapteaza la faptul ca iOS nu este singurul jucator din mobile. Marketerii vor trebui sa-si aminteasca faptul ca utilizatorii lor folosesc o multitudine de diferite dispozitive pentru a le vizita site-urile.

4. Cererea de marketeri specializati

Cresterea continua in popularitate a shopping-ului online si nevoia de marketeri priceputi in digital media va crea o cerere pentru talent. Companiile cunoscute care n-au petrecut mult timp sau efort in recrutare (spre deosebire de start-up-uri) vor fi obligate sa faca efortul de a atrage talente. Acesta este necesar mai ales cand vine vorba de cei care se pricep sa produca continut.

5. Utilizarea social media

Unul dintre domeniile in care recrutarea talentelor va juca un rol major este utilizarea social media. Asa cum anul trecut s-a vazut cresterea utilizarii social media in campaniile de marketing, in 2013 continua aceasta tendinta. Social media vor permite chiar o mai mare personalizare pe masura ce marketerii vor avea acces la mai multe date despre clienti lor si sunt astfel mai capabili sa-i conduca spre produse care se potrivesc cu profilul lor.

6. Securitatea suplimentara

Odata cu cresterea vanzarilor online, se mareste activitatea criminala din online. Fiecare site de e-commerce va fi nevoit sa acorde o atentie mai mare securitatii pentru consumatorii lor. Se asteapta cresterea numarului de mecanisme de plata sigure si imbunatatirea celor de succes, precum PayPal.

7. Imbunatatirea experientei de cumparare

Focusul pe livrarea unei experiente de cumparare cat mai complete este una dintre tendintele cheie de urmarit in acest an. Marketerii vor folosi tot mai multe instrumente pentru a-si asigura cumparatori cu un atasament mai mare fata de produsele pe care le vand. Instrumentele se vor intinde de la videoclipuri la aplicatii si instrumente care furnizeaza o intelegere mai profunda a produselor pe care le ofera.       

Sursa: http://www.aseponde.com/ecommerce-trends-in-2013/
Autor: Ben Sawyer

Leave a reply