Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Target si West Elm sunt experti in clienti satisfacuti imediat

target store

Satisfacerea imediata a clientului este o preocupare constanta pentru retailerii online contemporani, scrie nrf.com. Consumatorii vor produsul cat mai rapid si a sti sa li-l oferi este extrem de important. Aflati la conferinta anuala Shop.org, reprezentati din conducerea companiilor West Elm (Luke Chatelain, Vice President of Innovation) si Target (Grace Glenny, Senior Director Site Merchandising) au discutat despre asta.

Concluzia? Si milisecundele conteaza: o pagina care se incarca cu o intarziere de numai 100 milisecunde il poate determina pe client sa renunte la a cumpara de la tine. Iar 1 secunda inseamna o eternitate, astfel incat este extrem de important ca timpul de incarcare sa fie rapid, pentru a te asigura ca toti cumparatorii isi fac o impresie buna despre brand-ul tau si au toate sansele sa si cumpere ceva. Evident, retailerii nu pot controla viteza routerului tuturor clientilor, dar pot folosi trucuri tehnice pentru a da impresia de site care se incarca rapid.

West Elm foloseste client-side caching-ul (structura site-ului e partial stocata si nu se reincarca de fiecare data cand clientul intra pe alta pagina a acestuia), lazy loading-ul (imaginile si textul se schimba, dar cadrele din jur raman pe loc, pentru a reduce timpii de incarcare) si aplicatii cu o singura pagina.

Target se axeaza si pe viteza, si pe transformarea aplicatiei de mobile intr-un produs pe care clientii trebuie sa il aiba, deoarece ii ajuta sa cumpere mai rapid si din magazinele fizice. Aplicatia le ofera: amplasarea exacta a produsului dorit in magazinul fizic si indicatii de a ajunge acolo, posibilitatea de a combina cupoanele Target cu plata prin card de credit REDcard si fnctii jucause (ca posibilitatea de a vedea cum arata combinate anumite piese vestimentare).

Chatelain si Glenny au subliniat faptul ca satisfacerea imediata a clientului se face prin intelegerea urmatoarelor lucruri:

  • in functie de context, comportamentul oamenilor se schimba (nu presupune ca cine cumpara pe mobile, va cumpara si pe desktop)
  • viteza de incarcare a site-ului e imprevizibila, deci trebuie sa te adaptezi diferitelor viteze de download, realizand un site rapid indiferent de providerul de Internet
  • si cele mai mici schimbari ale vitezei de download pot creste vanzarile

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply