SUA: TikTok Shop a avut vanzari de peste 100 de milioane $, de Black Friday 2024
Comertul social a fost la putere, de Black Friday (29 noiembrie 2024), in SUA: morningbrew.com scrie ca brandurile care si-au promovat produsele pe TikTok Shop (celor peste 170 de milioane de utilizatori ai platformei chineze) au avut vanzari online de peste 100 de milioane $.
Lansat in urma cu 15 luni, in State, TikTok Shop va avea in total – conform estimarilor companiei de market research ecommerceDB – vanzari de 50 de miliarde $, in 2024. Foarte putin fata de rivalul Amazon (ala carui vanzari anuale sunt estimate la 757 miliarde $), dar o suma semnificativa, care reflecta succesul adoptiei app-ului in randul pasionatilor de e-commerce americani.
Succesul inregistrat de Black Friday se datoreaza celor peste 30.000 sesiuni de livestreaming care au avut loc pe 29 noiembrie, pe platforma sociala: retailerii si creatorii de continut au mizat intens pe aceasta metoda de promovare si vanzare. Acest „teleshopping al Generatiei Z” are mare succes in China: in 2023, Douyin (aplicatia sora a TikTok) a generat vanzari de peste 200 de miliarde $ prin intermediul livestreaming-ului. Pe plaiuri americane, nu a prea prins: nici Meta, nici Amazon nu au reusit sa se impuna in nisa de live shopping, dar compania-mama a TikTok (ByteDance) atrage cu succes brandurile in app-ul propriu.
Leave a reply