Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

SUA: reclamele mobile au crescut cu 66%, in 2015

mobile-advertising

Publicitatea online americana a adus venituri de 59,6 miliarde $ in 2015, conform unui studiu efectuat de Interactive Advertising Bureau. Suma este mai mare cu 20,4% fata de 2014. Din aceasta suma, cel mai mare segment – 35% – a fost reprezentat de reclamele pe dispozitive mobile (adica 20,68 miliarde $), scrie internetretailer.com. Pe locul doi se plaseaza search advertising-ul.

Aceasta suma (20,68 miliarde $) este mai mare cu 66,1% fara de anul anterior (2014), cand veniturile din online advertising erau de 12,45 miliarde $. Si dovedeste ca oamenii din echipele de marketing inteleg ca pot ajunge mai usor la consumatori orin intermediul smartphone-urilor si tabletelor, de care acestia sunt nedespartiti in contemporaneitate.

Alte cifre relevante din raport sunt urmatoarele:

  • reclamele in social media au crescut cu 55,7% in 2015, generand venituri de 10,9 miliarde $ (fata de 7 miliarde $, in 2014)
  • veniturile din search advertising (non-mobile) au crescut cu 8% in 2015, atingand 20,48 de miliarde $ (fata de 18,96 miliarde $, in 2014); search advertising-ul a reprezentat 34% din totalul veniturilor din publicitate, in SUA
  • cele mai multe companii care investesc in publicitate pe Internet sunt companii din domeniile: retail (22%), automobile si servicii financiare (13%)
  • Google (motorul de cautare nr. 1) si Facebook (cea mai mare retea de socializare) au incasat 64% din veniturile din reclame online, in 2015, adica 30 de miliarde $, respectiv 8 miliarde $

Raspunde la aceasta intrebare