Stocul furnizorului + plata online = LOVE?
RaporteazaPlease briefly explain why you feel this question should be reported .
In viitorul foarte apropiat voi implementa pe site plata online.
Premisa: o parte din produse este in stocul propriu, INSA o alta parte din produse este in stoc la furnizor (insa exista cazuri in care acel produs NU mai este nici in stoc la furnizor, pentru ca acel furnizor nu ofera nici un fel de feed xml/csv/altceva).
Intrebarea: ce status sa pun la produsele care sunt in stoc la furnizor (dar care ar putea de fapt sa nu fie deloc in stoc nici la furnizor), astfel incat sa nu afectez increderea clientilor? Stiu ca veti spune “da, dar o plata online se poate anula si se pot trimite banii inapoi in contul bancar al clientului”, insa eu voi raspunde: “stiu, insa nu vreau sa se faca confuzii cu privire la situatia stocului in momentul deciziei de a cumpara si de a plati cu cardul”.
Eu m-am gandit la:
– Disponibilitate: in stoc furnizor
– Disponibilitate: la comanda (1-5 zile)
Voi ce spuneti, cum ar trebui sa procedez? Voi cum procedati in astfel de situatii?
Răspunsuri ( 2 )
“Livrare in x zile”
In stoc furnizor- eu as intelege ca se va livra rapid, pt ca exista la furnizor. Si daca nu e in stoc la furnizor, esti buna de plata la ANPC pentru informarii eronate
Esential in termeni si conditii mentionat ca nu te faci responsabila de lipsa de stoc ( aici mai bine consulti un avocat )
Eu personal daca as plati online si produsul nu ar veni, as astepta sa primesc banii imediat ce am sesizat ca nu s-a livrat. Orice intarziere te va costa increderea pe termen lung
Intreaba stoc.
Sau renunti la acel furnizor.
🙂