Starea e-commere-ului in China, in 2018 (raport)
76,79 de milioane de chinezi au facut pentru prima data cumparaturi online in 2018, iar cifra de afaceri e-commerce a fost de 633,9 miliarde $ (cu 10,82% mai mare YoY), noteaza „Ecommerce Report: China 2019”, facut public de ecommercewiki.org. Alte informatii relevante din raport:
- 59,6% din populatia de 1,42 miliarde de persoane foloseste Internetul (procent estimat sa atinga 61% in 2019)
- principalul dispozitiv de pe care chinezii intra online este telefonul mobil (62,78%)
- in 2018, 56% dintre internauti au facut shopping virtual, iar procentul va creste la 59%, in 2019
- cifra de afaceri e-commerce pentru 2019 este estimata la 723,1 miliarde $ (+14,07% YoY)
- suma medie cheltuita online de chinezi a fost de 1.342 $
- cel mai des cumparat tip de produs online este muzica digitala
- 30,4% dintre consumatori platesc via Alipay, 18,6% folosesc China UMS, iar 13,9% apeleaza la Tenpay
- 57% dintre e-shopperii chinezi cumpara doar din tara lor
- 55% dintre cumparaturile transfrontaliere sunt alimente, 49% sunt produse de infrumusetare, iar 48,3% sunt haine, incaltaminte si accesorii
- in top 5 site-uri online de shopping, se afla Taobao (540,27 milioane de vizitatori lunari), Pinduoduo (283,27 milioane de vizitatori lunari) si JD.com (263,64 milioane de vizitatori lunari)
Leave a reply