Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Starea e-commerce-ului australian in 2015 (raport)

australia

Ecommerce Europe a facut publice cele mai noi date privind comertul online B2C din Australia, in al sau „Australia B2C Ecommerce Country Report ”, din care aflam ca 65% din populatie face cumparaturi online, adica un total de 12,6 milioane de oameni. Datele spun ca Australia este pozitionata relativ aproape de piata asiatica emergenta si ca este o tara bogata, cu unul dintre cele mai mari PIB-uri pe cap de locuitor din lume, dar chiar daca PIB-ul e in continua crestere de la an la an, „felia” reprezentata de e-commerce a crescut moderat.

Am extras din raport cele mai relevante si interesante cifre privind e-commerce-ul din tara amintita:

  • suma medie cheltuita online de australieni in anul 2015 a fost de 1.764 $, totalul anual fiind de 22,2 miliarde $
  • PIB-ul australian a fost de peste 1.236 miliarde $ in 2015 (mai mare cu 2,5% fata de 2014, luand in calcul si rata inflatiei), iar „felia” reprezentata de e-commerce a fost de 1,80%
  • cel mai des, australienii cumpara online imbracaminte (la categoria produse) si bilete de avion/hotel (la categoria servicii); dintre toate produsele de imbracaminte si incaltaminte vandute online in lume, 32% au fost cumparate de australieni
  • 77% din populatie foloseste un smartphone, iar 20% din vanzarile online au fost realizate pe dispozitive mobile, in anul incheiat (adica un total de 4,4 miliarde $)
  • 13% dintre localnicii cu smatphone au cumparat ceva online folosindu-l si 15% dintre localnicii detinatori de tableta au cumparat ceva online folosind-o
  • 49% dintre australieni detin peste 5 dispozitive (computer, smartphone, tableta), penetrarea digitala fiind aici a doua ca marime, dupa Japonia, in zona Asia-Pacific
  • cea mai importanta bariera in calea comertului transfrontalier o constituie, in tara in cauza, neincrederea in site-urile straine (30%)
  • cel mai des australienii cumpara de pe site-urile straine DVD-uri, carti sau jocuri video (43%)
  • cea mai populara metoda de plata online in Australia este plata prin carduri de credit si debit (60% dintre cumparatori o prefera); pe locul doi, se plaseaza portofelul electronic (PayPal), cu 21%
  • Facebook este cea mai populara retea sociala (41% dintre australieni o prefera), in timp ce LinkedIn si Twitter sunt folosite de doar 11%, respectiv 10% din populatie

Lasa un raspuns