Spania: recomandarile cunoscutilor motiveaza comertul online
62% dintre spanioli afla despre un produs de la prieteni sau familie si asta ii determina sa intre online pentru a-l cumpara, aflam de pe emarketer.com, via un sondaj de opinie Cetelem (din decembrie anul trecut). Site-ul estimeaza ca, in 2015, 17,5 milioane de spanioli au cumparat cel putin un lucru pe Internet (cheltuind 16,4 miliarde de euro), iar anul acesta cifra ar putea depasi 18,5 milioane. Mai ales ca 72% dintre respondenti spun ca ar cumpara mai multe din magazinele online, daca preturile ar fi mai mici.
28% dintre respondenti spun ca achizitioneaza ceva online cel putin o data pe luna si sunt motivati in primul rand de recomandarile prietenilor sau a rudelor (62%), apoi de brand-urile prezente online (60%) si de blog-uri (54%). Cat despre ceea ce cumpara, aproape doua treimi (65%) aleg sa cumpere bilete la film, carti si muzica, pe locurile urmatoare in clasament plasandu-se excursiile (63%) si imbracamintea (55%) si incaltamintea (51%).
Leave a reply