Site friendly, usor de folosit sau site care sa vanda

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Buna ziua,

Sunt o viitoare antreprenoare, dar am o dilema si nu ma pot decide asupra raspunsului legat de lansare unui magazin online: sa fac un site friendly, facil pentru utilizator, de top care sa intre in competitie cu concurenta ceea ce presupune cost ridicat raportat la bugetul pe care il am disponibil (>3000 euro, am mai multe oferte primite de la diverse companii care se ocupa cu realizarea de magazine online)si cu putini bani pentru promovare sau site care sa vanda si cu bani mai multi in promovare?

Multumesc,

Deschis 0
Alegerea platformei Organizare magazin online Planul de afaceri Realizare magazin online Gabriela Ciocan 10 ani 3 raspuns 896 vizualizari 0

Răspunsuri ( 3 )

  1. Nu cred ca e o alegerea prea grea.. prioritizeaza: incepe sa vinzi, verifica cererea pe produsele tale, testeaza-ti abilitatile de marketer, fa parteneriate, investeste in stocuri, si apoi dezvolta site-ul ideal.
    Desi ar trebui sa ai buget pentru ambele actiuni, si site ok, macar functional sa fie, si buget pentru marketing online, pune vanzarile pe primul loc.
    Site-ul ar trebui sa fie insa la un nivel decent de usurinta a folosirii lui si de atractivitate normala.. obisnuita, si binenteles sa nu aibe erori.

  2. 1. Ai ales bine nisa? Ai garantia ca magazinul tau iti poate aduce profit?
    – cauta o solutie buna
    – pune un design thema = ieftin
    – adwords 1 luna (investitie mica), alege luna dupa google trends(sau exeprienta), ca sa nu faci testul fix in cea mai slaba luna:)
    – ai destule date pentru a crea o strategie de promovare
    2. Daca 1 functioneaza, acum e vremea pentru site+promovare
    – concurenta ce fel de site-uri are? Sunt ok?
    – sunt produsele tale la preturi mai bune?
    – ai content mai bun ca ei?
    – opteaza pentru un site simplu si curat, poti alege si template = costuri mici
    – alege o platforma performanta, care sa-ti ofere tot ce ai nevoie, care obligatoriu sa fie seo friendly
    – ai deja date despre cuvintele cheie care convertesc, asa ca poti cere oferte pentru seo
    – daca este nisa locala, incearca si local seo = costuri mai mici
    – poti tine campania adwords, 1-2 luni, daca ai bugetul, pana magazinul ajunge in prima pagina
    – e vremea sa incerci si alte metode de promovare
    – etc
    3. daca 1 nu functioneaza, ai pierdut doar cateva sute de euro.

  3. Fara indoiala as merge pe varianta sa cheltui cat mai putin pe magazin si asa cum spune si Liviu sa validez tractiunea produselor, pretului si viabilitatii viitorului business.
    Aceasta validare o poti face doar in timp minim 3 luni iar cam dupa 6 stii deja in ce directie trebuie sa o iei. In tot timpul asta va trebui sa sustii marketingul si costurile operationale.
    Daca poti mergi pe drop-shipping si evita stocurile.

    Cheltuiala cu un magazin online este un subiect foarte controversat si vei gasi cateva articole si pe ecompedia.
    Sunt platformei unde poti porni chiar si gratuit cu un magazin online si sa platesti un comision din vanzari doar daca ai comenzi sau poti sa cheltui cei 3000+ cat ai clipi pe un magazin customizat pentru tine.

Lasă un răspuns

Browse