Shein si Temu se dezvolta rapid in Mexic, imitand modelul de vanzari directe Avon
O comunitate mare de femei au devenit intermediare – pe modelul Avon – si vand produse cumparate de pe Shein si Temu din usa in usa, aflam de pe restofworld.org. Aceste vanzatoare ambulante vand din usa in usa produse pentru casa de la diverse companii (ca Betterware sau Concord), iar acum au incorporat in oferta si imbracaminte si accesorii care vin din China.
Pe masura ce platformele chineze au devenit mai populare in Mexic, in jur de 3,1 milioane de persoane care se ocupa cu acest tip de comert prin intermediul cataloagelor au incorporat in platformele proprii produse de pe Shein si Temu. Bitacora Social estimeaza ca 6 din 10 vanzatori de cataloage mexicani fac asta. Majoritatea sunt femei casnice de peste 45 de ani, care interactioneaza fata in fata cu toti clientii, in jur de 15 minute.
Pe WhatsApp si Facebook exista grupuri pe care se posteaza produse vandute de Betterware, Tupperware, Shein si Temu. Membrii acestora analizeaza catalogale PDF, pozele sau aplicatiile in sine, fac screenshot-uri cu produsele dorite, dau un avans; vanzatoarele ambulante dau comanda si, 20 de zile mai tarziu, livreaza produsele destinatarilor si primesc restul de bani. Conform unui studiu al Mexican Association of Online Sales, oamenii ezita sa dea ei direct comenzi e-commerce, pentru ca se tem sa nu fie pacaliti. De aceea, mexicanii cumpara prin intemediari in care au incredere – pe modelul Avon, Natura sau Mary Kay.
Leave a reply