SAU: obiceiurile de cumparare ale Generatiei Y – 25-40 de ani (raport)
De la finalul lui 2019, milenialii – persoanele nascute intre 1982 si 1996 – au devenit cea mai numeorasa generatie din Statele Unite, insumand 73,2 milioane de persoane, in 2022. Aceasta forta culturala dominanta are si o putere de cumparare semnificativa, de 2,5 trilioane $, noteaza recentul „Millennial Shopping Habits Trend Report”, realizat de couponfollow.com.
Acesta a fost efectuat in 2019 si 2022, pe un esantion de 2.259 de persoane, de 22-40 de ani. Si raspunde la intrebarea „Cum isi cheltuie americanii de 25-40 de ani banii?” si a descoperit ca:
- 4 din 5 respondenti (79%) isi fac majoritatea cumparaturilor pe Internet (fata de 60%, in 2019); din acesti 80%, 56% cumpara pe smartphone (fata de 36%, in 2019 si doar 16%, in 2017), in special femeile (61% vs 51%) si milenialii mai in varsta (59% dintre cei de 35-40 ani, comparativ cu 52% dintre cei de 25-29 de ani)
- pandemia COVID-19 a accelerat adoptarea shopping-ului online la scara larga – 73% dintre mileniali si-au modificat comportamentul de cumparare din cauza crizei provocare de noul coronavirus, iar 56% au renuntat la magazinele fizice si s-au mutat online (in special in cazul celor mai in varsta)
- gasirea celor mai bune oferte si preturile cat mai mici sunt, in continuare, cel mai important factor in cazul e-commerce-ului (au spus 63% dintre membrii Generatiei Y), dar factori ca procesul de checkout simplu (42%) si recomandarile de produse primite (22%) sunt mult mai semnificative decat acum 3 ani
- Facebook (28%) si Instagram (27%) sunt canalele social care influenteaza cel mai mult milenialii americani, iar 78% dintre respondenti urmaresc branduri pe social media (fata de 57%, in 2017); pe locul 3 se plaseaza TikTok (12%), lansat in America in 2027
- 1 din 3 respondenti a cumparat cel putin o data ceva online, platind via criptomonede, in ultimul an (+8% fata de 2019)
- 1 din 2 calatorii de cumparare are loc exclusiv online – in 2017, mai multi mileniali analizau produsele online si in magazinele fizice, apoi le cumparau din locatiile offline (31%), dar in 2022 Internetul a devenit modul predominant de achizitie (50%)
Leave a reply