Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

SAU: obiceiurile de cumparare ale Generatiei Y – 25-40 de ani (raport)

De la finalul lui 2019, milenialii – persoanele nascute intre 1982 si 1996 – au devenit cea mai numeorasa generatie din Statele Unite, insumand 73,2 milioane de persoane, in 2022. Aceasta forta culturala dominanta are si o putere de cumparare semnificativa, de 2,5 trilioane $, noteaza recentul „Millennial Shopping Habits Trend Report”, realizat de couponfollow.com.

Acesta a fost efectuat in 2019 si 2022, pe un esantion de 2.259 de persoane, de 22-40 de ani. Si raspunde la intrebarea Cum isi cheltuie americanii de 25-40 de ani banii? si a descoperit ca:

  • 4 din 5 respondenti (79%) isi fac majoritatea cumparaturilor pe Internet (fata de 60%, in 2019); din acesti 80%, 56% cumpara pe smartphone (fata de 36%, in 2019 si doar 16%, in 2017), in special femeile (61% vs 51%) si milenialii mai in varsta (59% dintre cei de 35-40 ani, comparativ cu 52% dintre cei de 25-29 de ani)
  • pandemia COVID-19 a accelerat adoptarea shopping-ului online la scara larga – 73% dintre mileniali si-au modificat comportamentul de cumparare din cauza crizei provocare de noul coronavirus, iar 56% au renuntat la magazinele fizice si s-au mutat online (in special in cazul celor mai in varsta)
  • gasirea celor mai bune oferte si preturile cat mai mici sunt, in continuare, cel mai important factor in cazul e-commerce-ului (au spus 63% dintre membrii Generatiei Y), dar factori ca procesul de checkout simplu (42%) si recomandarile de produse primite (22%) sunt mult mai semnificative decat acum 3 ani
  • Facebook (28%) si Instagram (27%) sunt canalele social care influenteaza cel mai mult milenialii americani, iar 78% dintre respondenti urmaresc branduri pe social media (fata de 57%, in 2017); pe locul 3 se plaseaza TikTok (12%), lansat in America in 2027
  • 1 din 3 respondenti a cumparat cel putin o data ceva online, platind via criptomonede, in ultimul an (+8% fata de 2019)
  • 1 din 2 calatorii de cumparare are loc exclusiv online – in 2017, mai multi mileniali analizau produsele online si in magazinele fizice, apoi le cumparau din locatiile offline (31%), dar in 2022 Internetul a devenit modul predominant de achizitie (50%)

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply