S-a lansat site-ul de tapet premium Dream-Prints.com, in care s-au investit 150.000 €
Brandul de tapet premium Dream Prints anunta, intr-un comunicat de presa, lansarea pe piata din Romania, dupa o investitie de 150.000 €. Beneficiind de sprijinul unei echipe globale de artisti si ilustratori, Dream Prints vrea sa se diferentieze pe piata romaneasca prin posibilitatea de a livra produse personalizate, pe suporturi si cu dimensiuni atipice.
Brandul care isi propune sa faca arta accesibila a fost construit de la zero de un antreprenor roman cu o experienta de peste 15 ani in tech (Valentin Bratu). Intregul proces – de la idee si creatie, pana la productie si implementare – este facut in house, cu echipa proprie. Investitia initiala acopera atat partea de echipamente si materiale specifice necesare productiei, cat si lansarea digitala a brandului, acesta fiind momentan comercializat exclusiv online.
Ideea acestei afaceri a aparut chiar inainte de pandemie (designul interior este un hobby al fondatorului) si a prins contur in timpul acesteia. Pentru a completa cele 5 colectii de debut, Dream Prints a demarat o provocare globala, adresata comunitatii de ilustratori si artisti digitali; in urma acestuia, a fost selectata o echipa de 13 specialisti, care si-au pus semnatura pe cele peste 100 de design-uri lansate in prima etapa a proiectului. In plus, Dream-Prints.com vinde online si o colectie de 25 de printuri dedicate copiilor, realizate pe suport eco-friendly, fara continut de PVC.
„Ne propunem sa oferim o noua directie in domeniu, propunand materiale atipice, care ofera o textura speciala produsului final, cum ar fi piele, ciment sau textil, dar si o viziune artistica a designului. De asemenea, ne dorim sa iesim din productia standard, tapetul nostru poate fi produs la orice dimensiune si ajustat in functie de nevoile clientilor. Dream Prints se adreseaza atat profesionistilor in domeniu, dar si clientului final, interesul pentru amenajari din ce in ce mai indraznete pe segmentul rezidential fiind in crestere in ultima perioada”, explica Valentin Bratu (foto, Fondator Dream Prints).
Dream Prints vizeaza o cifra de afaceri de 120.000-150.000 € pentru primul an de functionare, mizand pe un mix de clienti din segmentele B2B si B2C: din zona dezvoltatorilor imobiliari, a firmelor ce ofera solutii de amenajare pentru birouri, a segmentului HoReCa, dar si persoane care cauta amenajari inovative, indraznete, elegante, cu o componenta artistica, care sunt dispusi sa investeasca in amenajarea spatiului de locuit.
Leave a reply