nordstrom

Pentru a raspunde la intrebarea din titlu, platforma SimilarWeb a analizat traficul pe site-ul shop.nordstrom.com, in august, si a observat ca 42,6% din trafic a fost pe mobile si, din acesta, 74% dintre vizite au venit de la influenceri (79% din reteaua de influenceri RewardStyle.com, care ii ajuta pe acestia sa monetizeze recomandarile facute). Cu alte cuvinte, in august, 4 din 5 vizite mobile au fost via influenceri, scrie wwd.com.

SimilarWeb a descoperit ca, in SUA, traficul pe desktop al site-ului shop.nordstrom.com a venit, in 38,33% dintre cazuri de pe acelasi RewardStyle.com, care este liderul in domeniu, cu 20.000 de persoane. Prin comparatie, DealMoon.com and Lyst.com au adus un trafic de doar 5,78%, respectiv 5,44% din total. In total, intre 13 si 18% din traficul pe desktop al site-urilor nordstrom.com, revolve.com, net-a-porter.com, shopbop.com si sephora.com vine din astfel de surse.

RewardStyle.com este creatia cuplului Amber Venz Box si Baxter Box, care – in 2011 – au dorit sa monetizeze blogul celei  dintai. Amber are 85.500 de followeri pe Instagram si spune ca, laolalta, influencerii de pe site-ul ei vor contribui la vanzari in valoare de peste 1 miliard $ pana la finele lui 2017. Cea mai de succes zi de pana acum, pe site, a fost in iulie, cand reteaua de influenceri a generat vanzari de 26 milioane $ in 24 de ore, in miezul verii, perioada deloc propice cumparaturilor.

E clar ca influencerii pot aduce clienti, iar companiile mari (ca Adidas) au inteles asta (a renuntat la sponsorizarile uriase ale unor evenimente sportive de amploare si s-a axat, in loc, pe mediul digital si influenceri – ca parteneriatul cu Kanye West; acum, de fiecare data cand lanseaza impreuna un nou model de incaltaminte Yeezy, pe adidas.com cresc vertiginos vanzarile).

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)