Revista „Elle” isi lanseaza platforma de e-commerce
Intr-un peisaj autohton in care, conform unui studiu realizat de EY Romania, in tara noastra 4 din 10 cumparatori sunt consumatori digitali, shopping-ul online este un domeniu de viitor spre care s-a orientat si revista „Elle”, transmite aceasta intr-un comunicat de presa. Brand-ul ELLE propune pietei din Romania o noua experienta de shopping online, lansand de la inceput de septembrie www.shop.elle.ro – o platforma de e-commerce care va strange in acelasi loc, intr-o „vitrina digitala”, toate brandurile/colectiile/produsele cele mai bune de pe piata online, piese curatoriale, selectate special de echipa revistei.
Vizitatorii vor putea cumpara produsele de pe site-urile partenere cu platforma shop.elle.ro. Interfata este una dinamica, user friendly, cu un fundal muzical (radio elle sau playlist free source – soundcloud), mobile responsive, inspirata de site-uri ca net-a-porter.com, theoutnet.com, luisaviaroma.com, matchesfashion.com si stylebop.com, si va fi initial accesibila doar in romana (versiunea in engleza va fi dezvoltata ulterior).
Produsele prezentate vor fi alese exclusiv de la parteneri cu magazine online. Principalele categorii ale platformei vor fi:
- Noutati
- Branduri (de la A la Z)
- Fashion
- Beauty
- Lifestyle (Deco, Carti, Albume, Muzica, Travel, Gifts)
- Made in Ro
Leave a reply